خبر فوری

 
بازداشت روزنامه نگار فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی
کد خبر :494320236

15:29 1397/07/05


برچسب ها : اسراء حضر لافی, دارین طاطور, رژیم صهیونیستی, فلسطین,

که نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه عملیات جستجو و بازرسی،یک روزنامه نگار فلسطینی به نام اسراء حضر لافی را در شهر تاریخی الخلیل بازداشت کردند.


 

بیت المقدس:خبرگزاری های فلسطینی خبر داده اند که نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه عملیات جستجو و بازرسی،یک روزنامه نگار فلسطینی به نام اسراء حضر لافی را در شهر تاریخی الخلیل بازداشت کردند.

طبق جزئیات گزارش منتشر شده در این خصوص،نظامیان رژیم غاصب اسرائیل به بهانه عملیات جستجو اقدام به محاصره نمودن منزل این روزنامه نگار زن فلسطینی واقع در منطقه صوریف شهر الخلیل نمودند و پس از تخریب اشیای موجود در منزل و ایجاد رعب و وحشت میان اهالی،اسراء را بازداشت و به منطقه نامعلومی منتقل نمودند و تلفن همراه و لپ تاب وی را نیز با خود برده اند.

در این گزارش آمده است که اسراء لافی،به عنوان روزنامه نگار و تحلیل گر با خبرگزاری ها و نشریه های داخلی همکاری می نمود.

ناگفته نماند ماه گذشته نیز نظامیان رژیم صهیونیستی،پس از بازداشت دارین طاطور شاعر زن فلسطینی،وی را به اتهام سرودن اشعار ضد اسرائیلی و تشویش اذهان عمومی و ترغیب فلسطینیان برای مقابله با اسرائیل  به پنج ماه حبس محکوم نمودند.

همچنین دادگاه رژیم صهیونیستی دارین طاطور را متهم به ارتباط با گروه آزادیخواه «جهاد اسلامی» و فعالیت های سیاسی نموده است.

ارسال نظر

 
1