خبر فوری

 
بازداشت دو تن از عناصر مرتبط با انفجار نارنجک در سرینگر در عملیات تیم ویژه پلیس هند
کد خبر :1068843931

16:11 1400/12/18


برچسب ها : انفجار تروریستی, بازداشت, پلیس جامو و کشمیر, پلیس هند, پلیس کشمیر, تروریست, سری نگر, کشمیر هند,

پلیس منطقه کشمیر هند از بازداشت دو تن از عناصر مرتبط با انفجار نارنجک خیابان هری سینگ در سری نگر خبر داد.


سری نگر: به گزارش راز نیوز| پلیس منطقه کشمیر هند از بازداشت دو تن از عناصر مرتبط با انفجار نارنجک خیابان هری سینگ در سری نگر خبر داد.

طبق گفته پلیس، به دنبال انفجار نارنجک در خیابان هری سینگ شهر سری نگر کشمیر راکش بلوال رئیس ارشد پلیس سری نگر یک تیم ویژه تحقیقات به سرپرستی لکشی شرما رئیس پلیس منطقه جنوب کشمیر را تشکیل داد، این تیم شبیر احمد افسر پلیس بخش کوتی باغ، فیاض حسین افسر پلیس بخش شهید گنج، فیضان علی معاون رئیس پلیس، انظر شاه، گوهر حسین رئیس مرکز پلیس گنج گوهر و بازرس تاثر احمد می باشد.

راکش بلوال رئیس ارشد پلیس سری نگر در این باره به رسانه ها خبر داد: ما از منطقه خانیار دو نفر که اقدام به پرتاب نارنجک در سری نگر کرده بودند به نام های محمد بارق فرزند محمد شفیع ماگره و فضل نبی صوفی فرزند غلام نبی صوفی ساکن منطقه کوله پوره خانیار را بازداشت کردیم.

وی افزود: از این تروریست ها یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک را نیز کشف گردید که در انجام عملیات تروریستی علیه پلیس مورد استفاده قرار گرفته بود.

طبق گفته بلوال، تیم ویژه تحقیقات پلیس پس از بررسی تصاویر دوربین بسته در سطح شهر و گفتگو با شاهدان عینی حادثه موفق شدند ردپای عاملان این حادثه تروریستی را شناسایی کنند و بر اساس داده های دریافتی مشخص گردید عاملان حمله روز یکشنبه مجددا به سوی منطقه خانیار باز می گردد.

لازم به ذکر است حوالی ساعت 4:20 روز یکشنبه راکبان یک دستگاه موتورسیکلت با هویت ناشناس سعی نمودند خودروی پلیس را در یکی از مناطق پر رفت و آمد شهر سری نگر به وسیله نارنجک هدف قرار دهند اما با توجه به پرتاب نارنجک از موتورسیکلت در حین حرکت این نارنجک در جمع مردم و مغازه های مجاور اصابت گردید که در نتیجه آن دو غیر نظامی به نام های محمد اسلم و رافعه دانشجوی 19 ساله جان باخته و 38 تن دیگر زخمی شدند.

پلیس ایالت کشمیر همچنین از بازداشت 4 تن از عوامل مرتبط با گروه های تروریستی در مناطق پلوامه و سوپور خبر داد و گفت: از این تروریست ها چندین قبضه اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد.

ارسال نظر

 
1