خبر فوری

 
بازداشت دو تروریست در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه دیر لوئر
کد خبر :71547965

16:23 1399/08/02


برچسب ها : بازداشت, پلیس خیبر پختون خوا, دیر لوئر, سازمان مبارزه با تروریسم, نیروهای امنیتی پاکستان,

ماموران سازمان های امنیتی و نیروهای پلیس در عملیاتی مشترک در منطقه دیر لوئر ایالت خیبر پختون خوا موفق به بازداشت دو تروریست و کشف مقادیری سلاح و مواد منفجره شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| ماموران سازمان های امنیتی و نیروهای پلیس در عملیاتی مشترک در منطقه دیر لوئر ایالت خیبر پختون خوا موفق به بازداشت دو تروریست و کشف مقادیری سلاح و مواد منفجره شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ظاهر شاه سرپرست پلیس بخش سازمان مبارزه با تروریسم در نشست خبری در این خصوص اظهار داشت: نیروهای پلیس به همراه ماموران سازمان های امنیتی در عملیات مشترک مقادیر زیاد سلاح و مهمات کشف و دو نفر را نیز در این رابطه بازداشت نمودند.

طبق گفته وی در این عملیات، از تروریست های بازداشت شده تعداد دو دستگاه موتورسکیلت، سه عدد بمب کنترل از راه دور، 8 عدد باتری، دو عدد مین ضد نفر، سه عدد خشاب مسلسل اس ام جی، 25 عدد گلوله، سه عدد کوله چرمی، 5 متر فتلیه انفجاری، 28 عدد چاشنی منفجره، منبع تغذیه، سیم چاشنی الکتریکی، دو عدد آنتن بی سیم و دو عدد قطار فشنگ(حمایل) مسلسل اس ام جی کشف و ضبط گردید.

از سوی دیگر عبدالرشید افسر پلیس منطقه ای دیر لوئر در گفتگو با رسانه ها از بازداشت دو تن از مهاجمان حمله تروریستی به دستیار بازرس پلیس دیر لوئر خبر داد.

طبق گفته وی از این تروریست یک دستگاه خودروی سواری به همراه اسلحه مورد استفاده قرار گرفته در ترور دستیار بازرس پلیس کشف و ضبط گردید.

ارسال نظر

 
1