خبر فوری

 
 
بازداشت دو تروریست خطرناک داعش از شهر مانسهره خیبر پختون خواه
کد خبر :1282847955

16:59 1398/01/30


برچسب ها : داعش, گروه مبارزه با تروریسم, مانسهره,

سازمان های اطلاعاتی پاکستان و گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیات مشترک در شهر مانسهره ایالت خیبر پختون خواه دو تروریست بزرگ عضو جنبش طالبان پاکستان و گروه تروریستی داعش را بازداشت نمودند.


 

پیشاور: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس، سازمان های اطلاعاتی پاکستان و گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیات مشترک در شهر مانسهره ایالت خیبر پختون خواه دو تروریست بزرگ عضو جنبش طالبان پاکستان و گروه تروریستی داعش را بازداشت نمودند.

این دو تروریست در مسیر میانی شهرهای ایبت آباد و مانسهره بازداشت شده اند که نام یکی از این افراد عظیم جان  اعلام شده است، عظیم جان از اهالی منطقه تورغر فرمانده جنبش طالبان است که در شهرهای کراچی، سوات و شانگله به عنوان عضو طالبان فعالیت نموده است، دیگر تروریست بازداشت شده نیز از اهالی شهر ایبت آباد است.

طبق اعلام منابع گروه مبارزه با تروریسم(CTD)، عظیم جان آموزش تروریست های انتحاری را بر عهده داشت و تاکنون چندین حملات انتحاری را ترتیب داده است.

وی در حملات انتحاری علیه چودری اسلم، اظهار الحق جنگوی، حمله ناموفق علیه پرویز مشرف رئیس جمهور سابق، دانیال پرل روزنامه نگار آمریکایی، مرقد حضرت عبدالله شاه غازی، اردوگاه ارتش در مهران شاه و چندین مرکز پلیس نقش داشته است.

عظیم جان در حمله انتحاری در منطقه هزارگنجی کویته 143 نفر شهید در بر داشت نیز نقش دارد.

دیگر تروریست بازداشت شده به نام انور نیز عضو گروه تروریستی داعش است، وی به اتهام حمله به ایستگاه پلیس پیشاور و قتل سه نیروی پلیس تحت تعقیب قرار داشت.

ارسال نظر

 
1