خبر فوری

 
 
بازداشت 8 تروریست در عملیات مختلف دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب
کد خبر :1618721691

09:13 1400/07/05


برچسب ها : بازداشت, پلیس پنجاب, پلیس لاهور, داعش, دایره مبارزه با تروریسم, دولت اسلامی عراق و شام, گروه تروریستی سپاه صحابه, گوجرانواله, لشکر جنگوی,

در عملیات های مختلف دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب 8 تروریست بازداشت و مقادیری سلاح به همراه مهمات جنگی از آنان کشف و ضبط گردید.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| در عملیات های مختلف دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت پنجاب 8 تروریست بازداشت و مقادیری سلاح به همراه مهمات جنگی از آنان کشف و ضبط گردید.

طبق گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم(CTD) پلیس ایالت پنجاب، نیروهای مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب 4 تروریست وابسته به سپاه صحابه به نام های مشتاق، سمیع الله، عادل جمال و اسامه را بازداشت نمودند، از این تروریست ها چند قبضه سلاح به همراه مهمات و دیگر وسایل کشف و ضبط گردید.

نیروهای دایره مبارزه با تروریسم همچنین در یک عملیات جداگانه اطلاعاتی در منطقه حافظ آباد نیز موفق شدند یک عضو گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام ممثالی خان را بازداشت نمایند، ممثالی خان در حال جمع آوری کمک های نقدی برای گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان بود.

علاوه بر این در یک عملیات در شهرستان گوجرانواله نیز یک تروریست به نام عبدالرحمان وابسته به گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام دستگیر شد.

همچنین در عملیات نیروهای مبارزه با تروریسم در شهرستان شیخوپوره پنجاب دو تن از اعضای لشکر جنگوی به نام های کاشف محمود و منصور نیز شناسایی و بازداشت شدند. این دو فرد از طریق دیوار نویسی اقدام به ایجاد تفرقه بین المذاهب می کردند.

 

ارسال نظر

 
1