خبر فوری

 
 
بازداشت 5 عضو وابسته به گروه شبه نظامی البدر در عملیات پلیس هند در منطقه هندواره
کد خبر :967786826

16:17 1400/01/24


برچسب ها : ارتش هند, بازداشت, پلیس جامو و کشمیر, پلیس کشمیر, گروه تروریستی البدر,

پلیس منطقه کشمیر هند از بازداشت 5 عضو وابسته به گروه شبه نظامی البدر در منطقه کراله گند از توابع بخش هندواره شهرستان کپواره شمالی خبر داد.


سری نگر: به گزارش راز نیوز| پلیس منطقه کشمیر هند از بازداشت 5 عضو وابسته به گروه شبه نظامی البدر در منطقه کراله گند از توابع بخش هندواره شهرستان کپواره شمالی خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سندیپ گپتا رئیس پلیس بخش هندواره در نشست خبری خود در این خصوص خبر داد: سه تن از همدستان اعضای گروه شبه نظامی البدر که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر بارموله-هندواره در حال حرکت بودند، در مرکز ایست و بازرسی مشترک پلیس، ارتش و نیروهای پلیس ذخیره مرکزی بازداشت شدند.

اسامی این افراد به این شرح اعلام شده است: محمد یاسین راتر فرزند محمد اکبر، شوکت گنائی فرزند ثناء الله گنائی و غلام نبی راتر فرزند ولی محمد راتر که تمامی آنها از اهالی منطقه کاچلو قاضی آباد می باشند.

سندیپ گپتا ابراز داشت: این سه مظنون بلافاصله پس از مشاهده نیروهای امنیتی اقدام به فرار از منطقه نمودند که توسط یکی از تیم های مستقر در محل ایست و بازرسی بازداشت شدند، از این تروریست ها تعدادی اسلحه، مواد منفجره و مهمات به همراه یک سربرگ نامه متعلق به گروه شبه نظامی البدر کشف و ضبط گردید.

رئیس پلیس بخش هندواره در ادامه این نشست خبری تصریح کرد: دو نفر دیگر به نام های سلیم یوسف راتر فرزند محمد یوسف راتر و اخلاق احمد شیخ فرزند امتیاز احمد از اهالی منطقه وترگام نیز در جریان عملیات جستجوی نیروهای پلیس بازداشت شدند.

ارسال نظر

 
1