خبر فوری

 
 
بازداشت 5 تروریست در عملیات نیروهای مبارزه با تروریسم در شهر کراچی
کد خبر :1605782168

10:06 1399/05/02


برچسب ها : سازمان مبارزه با تروریسم, لشکر جهنگوی, نیروهای مبارزه با تروریسم, کراچی,

نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در شهر کراچی 5 تروریست عضو لشکر جهنگوی را بازداشت نمودند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی در شهر کراچی 5 تروریست عضو لشکر جهنگوی را بازداشت نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، علی رضا مسئول سازمان مبارزه با تروریسم در این خصوص خبر داد: نیروهای ما طی عملیاتی 5 تن از عناصر وابسته به گروه تروریستی "لشکر جهنگوی" را بازداشت نمودند، از این تروریست ها تعداد 2 قبضه اسلحه کلاشینکف و تعدادی دیگر از انواع مختلف سلاح کشف و ضبط گردید.

وی اسامی افراد بازداشت شده را به این شرح اعلام نمود: کاظم علی شاه ملقب به شاه جی، محمد ثاقب اختر، عبدالرحمن ملقب به زبیر، عمیر ملقب به خلیل و شهاب ملقب به صفدر.

وی افزود: شخصیت های مذهبی شیعه، پلیس و نیروهای امنیتی مهمترین اهداف ترور این افراد هستند و از محل اختفای این افراد فهرستی از افراد هدف نیز کشف شده است.

وی ابراز داشت: متهمان بازداشت شده تاکنون به بیش از 6 مورد ترور افراد مختلف اعتراف نموده اند، این متهمان اذعان نموده اند که در حال حاضر 4 تیم ترور کننده در سطح شهر کراچی فعال شده است که به ترور شخصیت های برجسته و نیروهای امنیتی ارتش، رنجرز و پلیس مشغول هستند و هیچ کدام از این چهار گروه با یکدیگر در ارتباط نیستند، تمامی این گروه ها از دو تن از تروریست های لشکر جهنگوی به نام قاسم رشید و وسیم بارودی که در زندان به سر می برند دستورات را دریافت و اجرایی می کردند.

این مسئول سازمان مبارزه با تروریسم ادامه داد: تدابیر امنیتی برای بازداشت دیگر گروه های وابسته به این تروریست ها تشدید شده است و تاکنون چندین عملیات ویژه در این خصوص انجام شده است.

ارسال نظر

 
1