خبر فوری

 
 
بازداشت 4 تروریست در عملیات مشترک پلیس و ماموران امنیتی در کراچی پاکستان
کد خبر :1015368464

10:39 1399/09/06


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچستان, بازداشت, پلیس کراچی, تحریک طالبان پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان,

ماموران سرویس های اطلاعاتی و پلیس منطقه غرب کراچی طی عملیاتی مشترک 4 تن از اعضای وابسته به گروه‌های تروریستی را بازداشت نمودند.



کراچی: به گزارش راز نیوز| ماموران سرویس های اطلاعاتی و پلیس منطقه غرب کراچی طی عملیاتی مشترک 4 تن از اعضای وابسته به گروه‌های تروریستی را بازداشت نمودند.
بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای پلیس منطقه غرب کراچی طی عملیات مشترک با ماموران سرویس های اطلاعاتی در منطقه بنارس شهر کراچی 4 عضو وابسته به گروه‌های تروریستی را بازداشت کردند.
طبق گفته مقامات امنیتی سه تن از تروریست‌های بازداشت شده از اعضای وابسته به تحریک طالبان پاکستان و یک تن دیگر نیز از اعضای گروه مسلح جدایی طلب بلوچ موسوم به ارتش آزادیبخش بلوچستان می باشند.
طبق اعلام مقامات امنیتی، تمامی این 4 تروریست در افغانستان تحت آموزش‌های نظامی و اطلاعاتی قرار گرفته‌اند و از طریق مرز بلوچستان وارد پاکستان شده و از آنجا به قصد انجام عملیات تروریستی به صورت مشترک خود را به کراچی رساندند.
از این تروریست‌ها مقدار 60 کیلوگرم مواد منفجره به همراه 60 متر کابل چاشنی منفجره و تعدادی اسلحه کشف و ضبط گردید.
مقامات امنیتی پاکستان در ادامه تشریح ابعاد بازداشت این ۴ نفر افزودند: تروریست های بازداشت شده یک نام کاربری به همراه گذرواژه در یکی از شبکه های اجتماعی را به همراه داشتند و قرار بود اهداف حملات تروریستی خود را از طریق آن نام کاربری دریافت نمایند.

ارسال نظر

 
1