خبر فوری

 
 
بازداشت 4 تروریست به همراه مقادیر زیاد مواد منفجره در دیر لوئر ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :848839479

10:18 1399/10/06


برچسب ها : دایره مبارزه با تروریسم, دیر لوئر, مواد منفجره, نیروهای مبارزه با تروریسم, کشف مهمات,

نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس منطقه مالاکند طی عملیات پیچیده اطلاعاتی توانستند با کشف مقادیر زیاد مواد منفجره عملیات بزرگ خرابکارانه تروریست ها را خنثی نمایند، 4 تروریست نیز در این زمینه بازداشت شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس منطقه مالاکند طی عملیات پیچیده اطلاعاتی توانستند با کشف مقادیر زیاد مواد منفجره عملیات بزرگ خرابکارانه تروریست ها را خنثی نمایند، 4 تروریست نیز در این زمینه بازداشت شدند.

طبق گفته پلیس منطقه مالاکند ایالت خیر پختون خوا به دنبال دریافت اطلاعاتی در خصوص انتقال حجم قابل توجهی از مواد منفجره توسط دو دستگاه خودرو در حوالی منطقه دیر لوئر از توابع شهرستان باجور، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس در یک عملیات فوری و اطلاعاتی توانستند این افراد را شناسایی و بازداشت نمایند.

در این عملیات نیروهای دایره مبارزه با تروریسم و دیگر نیروهای امنیتی با حضور در مرکز ایست و بازرسی میان کلی واقع در منطقه لوئر دیر توانستند یک دستگاه وانت و یک خودروی سواری را که از منطقه منده آمده بودند را متوقف و از آن مقادیر زیادی مواد منفجره و دیگر ابزار آلات مربوط به ساخت بمب را کشف و ضبط کنند.

از خودروی وانت متوقف شده مقدار 350 کیلوگرم دینامیت، 14 کارتن باروت به همراه 25 کیلو بارود جداگانه در داخل پلاستیک که با استتار علف و یونجه پوشانده شده بود کشف و ضبط گردید.

همچنین از خودروی سواری نیز 9 بسته فتیله انفجاری هرکدام به طول 2250 متر، یک بسته فیوز اطمینان و 100 چاشنی منفجره کشف و ضبط گردید.

در این خصوص چهار سرنشین دو خودروی وانت و سواری به نام های شیر نواب، تاجبر، بختیار و شیر محمد بازداشت و به منظور انجام بازجویی های اولیه به مکان نامشخص منتقل گردیدند.

 

ارسال نظر

 
1