خبر فوری

 
 
بازداشت 3 تروریست در عملیات گروه مبارزه با تروریسم در دیره غازی خان پاکستان
کد خبر :884360868

10:11 1398/01/09


برچسب ها : CTD, تروریست, دیره غازی خان, گروه مبارزه با تروریسم, لشگر جنگوی,

گروه مبارزه با تروریسم(CTD) ایالت پنجاب پاکستان طی عملیات های جداگانه ای، 3 تروریست را در شهر دیره غازی خان بازداشت نمودند.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز به نقل از دیلی پاکستان، گروه مبارزه با تروریسم(CTD) ایالت پنجاب پاکستان طی عملیات های جداگانه ای، 3 تروریست را در شهر دیره غازی خان بازداشت نمودند.

بر اساس این گزارش، نیروهای گروه مبارزه با تروریسم(CTD) طی عملیاتی یک تروریست به نام جمشید را بازداشت و از وی مقادیری نارنجک دستی و چند اسناد مهم کشف و ضبط نمودند.

طبق گفته سخنگوی گروه مبارزه با تروریسم(CTD)، جمشید با گروه تروریستی لشگر جنگوی ارتباط داشته و تامین مالی آن را بر عهده داشت.

مقامات گروه مبارزه با تروریسم(CTD) اعلام نمودند پس از اعترافات جمشید، نیروهای این گروه، فرخ و پدرش را به اتهام تروریست بودن بازداشت نمودند.

این پدر و فرزند به جمع آوری کمک از میان مردم برای تامین مالی گروه های تروریستی میپرداختند و قصد عملیات تروریستی در شهر دیره غازی خان را نیز داشتند.

لازم به ذکر است چندی پیش نیز در عملیات نیروهای امنیتی در منطقه لورالائی ایالت بلوچستان، 4 تروریست از جمله 2 فرد انتحاری به هلاکت رسیدند.

طبق اعلام سخنگوی ارتش پاکستان در این عملیات، مغز متفکر گروه تروریستی طالبان پاکستان نیز به هلاکت رسیده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، فرد به هلاکت رسیده در جان باختن 6 نیروی لویز نقش داشته است، از تروریست های به هلاکت رسیده مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط گردیده است.

ارسال نظر

 
1