خبر فوری

 
 
بازداشت 17 تن از زنان و کودکان بلوچ توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان
کد خبر :661500337

11:16 1398/04/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات های جداگانه در نقاط مختلف منطقه موسوم به کوهستان مری، 17 تن از اهالی این منطقه را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات های جداگانه در نقاط مختلف منطقه موسوم به کوهستان مری، 17 تن از اهالی این منطقه را بازداشت و به مکان نامشخصی منتقل نمودند.

بر اساس اعلام منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش در نقاط مختلف منطقه کوهلو شامل جنتلی، سیاه کوه، سورین کور، سخین و پرکئی به جستجو و بازرسی منازل مردم قوم مری نمودند و 17 تن از شهروندان بلوچ این منطقه از جمله زنان و کودکان را بازداشت نمودند.

حمید ا...، نصیب ا...، پیر علی، میرزا خان، مهر بی بی، نور بی بی و تعدادی کودک از جمله افرادی هستند که در این عملیات، توسط نیروهای امنیتی ارتش پاکستان ربوده شده اند.

طبق اعلام منابع محلی، اعضای تیم محلی تحت حمایت ارتش نیز در کنار نیروهای امنیتی ارتش حضور داشتند و افراد بازداشت شده اکنون در بند این تیم مرگ هستند.

نیروهای امنیتی همچنین با یورش به منزل فردی به نام سید علی مری واقع در منطقه سیاه کوه، 3 زن و 4 کودک را با خود به همراه بردند و از منزل ربا مری نیز سه زن را بازداشت نمودند.

طبق اطلاع مردم محلی، نیروهای امنیتی در حین عملیات، اشیاء قیمتی را نیز از منازل مردم به غارت بردند.

ارسال نظر

 
1