خبر فوری

 
 
باز داشت مجدد فیصل رضا عابدی سنیاتور سابق شیعی
کد خبر :1755334979

21:14 1397/07/21


برچسب ها : جرم, دادگاہ, دستگیری, سید فیصل رضا عابدی, سیناتور,

فیصل رضا عابدی سیناتور سابق شیعی به جرم توهین دادگاه روانه زندان ادیاله شد


 

باز داشت مجدد فیصل رضا عابدی سنیاتور سابق شیعی

 

فیصل رضا عابدی سیناتور سابق شیعی به جرم توهین دادگاه روانه زندان ادیاله شد

 

اسلام آباد به گزارش راز نیوز به نقل از جیو نیوز سیناتور سابق فعال شیعی سید فیصل رضا عابدی به جرم توهین به دادگاه عالی پاکستان دستگیر شده و راهی زندان ادیاله شد۔

 

روزهای اخیر سید فیصل رضا عابدی سناتور سابق حزب مردم پاکستان و یکی از شخصیت‌های برجسته  شیعه شهر کراچی دستگیر شده بود که بعد از دو روز زندانی وی به دادگاه خواسته شد۔

 

قاضی دادگاه اسلام آباد سهیل ناصر برای برسی پرونده سید فیصل رضا عابدی او را به دادگاه خواند۔

قاضی دادگاه با تعجب کردن دستگیری فیصل رضا عابدی اظهار داشت چرا پولیس از جرمهای که دیده میشود صرف نظر میکند و افرادی را که هنوز جرمشان ثابت نشده راهی زندان میکند؟ وی افزود جای تعجب اینجاست که مردم بعد ارائه درخواست مددت ها انتظار میکشند ولی سوی پولیس اقدامی دیده نمیشود ولی کسی که برای بازرسی به دادگاه میرود او را گرفتار میکنند۔

 

قاضی سهیل ناصر اظهار داشت من کسی حمایت بی جا نمیکنم ولی میخواهم در باره عدالت و مساوات حرف بزنم چرا بعضی را افراد  بدون دلیل و جرم تروریست خوانده میشوند۔

نا گفته نماند که فیصل رضا عابدی متهم به توهین دادگاه ع رئیس دادگاه پاکستان می باشد و به همین خاطر او را بعد از دو روز دستگیری دوباره او را راهی زندان ادیاله کرده اند۔

 

شیعیان و علمای شیعه کراچی خواستار هر چه زود تر رهایی فیصل رضا عابدی می باشند و برای محکوم کردن دستگیری فیصل رضا عابدی در شهر کراچی مطاهراتی را برگزار کردند۔

ارسال نظر

 
1