خبر فوری

 
 

 

کراچی: به گزارش راز نیوز | سعیده حمید دختر شخصی به نام عبدالحمید زهری فرزند شکر خان ساکن منطقه زهری بخش خضدار ایالت بلوچستان که توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان ربوده شده بود، در بیانیه ای گفت: سازمان اطلاعات پاکستان برای بازگشت پدرم باج هنگفتی طلب کرده است.

در تاریخ 21 فروردین سال 1400 (10 آوریل 2021)، پدر سعیده توسط پلیس محلی و افسران لباس شخصی که اواخر شب به خانه او در کراچی یورش بردند، دستگیر و بازداشت شد.

سعیده حمید افزود: نیروهای اطلاعاتی که خود را افسران پلیس معرفی کردند به ما گفتند که این یک بررسی معمولی هویتی است و پس از شناخت هویت پدرم او را دستگیر کرده و قول بازگشت فوری او را به ما دادند.

به گفته همسر فرد مفقود شده، پس از وقوع این حادثه به پاسگاه پلیس محلی مراجعه کردیم و آنان دستگیری عبدالحمید را تکذیب کردند.

لازم به زکر است که اعضای خانواده عبدالحمید زهری از چند هفته گذشته دست به تظاهرات زده اند و این هفته یک کمپ اعتصاب غذای دو روزه در کراچی برپا شده است. همچنین مشتاق احمد سناتور ایالت خیبر پختون خوا توجه دولت پاکستان و کمیته حقوق بشر را برای بازگشت مفقودین بلوچ، پختون و مفقودین از سراسر پاکستان جلب کرد.

 

ارسال نظر

 
1