خبر فوری

 
باج خواهی 8 میلیون روپیه‌ای گروه تروریستی طالبان پاکستان از وزیر دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :742962488

13:31 1401/07/28


برچسب ها : پیشاور, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تهدید, دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا, عاطف خان, وزیر ورزش,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با ارسال نامه‌ای تهدیدآمیز به عاطف خان وزیر ورزش دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا از وی خواستار پرداخت 8 میلیون روپیه به عنوان باج شده است.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان با ارسال نامه‌ای تهدیدآمیز به عاطف خان وزیر ورزش دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا از وی خواستار پرداخت 8 میلیون روپیه به عنوان باج شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عاطف خان وزیر ورزش دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا با تأیید این موضوع ابراز داشت: من نامه باج خواهی تحریک طالبان را دریافت کرده ام و آن را با نهادهای امنیتی در میان گذاشته‌ام، باید دید نهادهای امنیتی چه راهکاری را برای حل این مسئله پیشنهاد می‌کنند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر ارسال نامه‌های مشابه به دیگر مقامات دولت محلی خاطرنشان کرد: من در این خصوص هیچ اطلاعی ندارم؛ اما نامه موصول شده برای خود را به طور واضح اعلام نمودم.

در این نامه به وزیر محلی ورزش هشدار داده شده است که ما تمامی اطلاعات و گزارش فعالیت‌های شما را در اختیار داریم و باید ظرف مدت 3 روز به نامه ما پاسخ دهید.

همچنین گفته شده است که شما از افراد تحت اهداف تحریک طالبان پاکستان در منطقه مردان هستید.

این در حالی است که گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان هرگونه ارسال نامه تهدیدآمیز به وزیر محلی ایالت خیبر پختون خوا را رد و آن را ساختگی عنوان نموده است.

 

ارسال نظر

 
1