خبر فوری

 
 
اینبار کودتای نظامی موفقی خواهیم داشت
کد خبر :867519855

11:05 1397/05/29


برچسب ها : ترکیه, کودتای نظامی,

فاش شدن راز توطئه ی کشورهای عربی عليه ترکیه


طبق گزارش خبرگزاری عربستان : با درنظر گرفتن اوضاع ترکیه، احتمال کودتای جدید نیز است اما اینبار کودتای نظامی موفق خواهد شد.

خبرگزاری عکاظ عربستان در اخبار خود مدعی آن شد که به احتمال زیاد کودتای نظامی جدیدی در ترکیه اتفاق خواهد افتاد اما با این تفاوت که این دفعه نیز کودتا موفق خواهد بود. نویسنده ی خبر احمد عوض اینگونه نوشت که با مشاهده ی وضعیت منطقه احتمال می‌رود که یک کودتای نظامی درپیش داریم، اما این دفعه این کودتای نظامی شکست نخواهد خورد. دراین هیچ شکی نیست بالخصوص در زمانی که 300هزار نفر نیروی مهندس، دکتر، ارتش و... مشاغل خود را از دست داده اند.

ناگفته نماند که این خبرگزاری از خبرگزاری های مهم و متصل به دستگاه های امنیتی عربستان است. روزنامه عکاظ نوشت : کودتای نظامی پیش رو به هیچ وجه قابل کنترل نخواهد بود و محار شدنی نیست زیرا ترکیه از خط قرمزهای خود عبور کرده است و حال نیز ترکیه نیاز به رئیس جمهور جدیدی دارد. احمد عوض در خبر خود، رئیس جمهور ترکیه اردوغان را متهم به پناه دادن مجرمین و افراد فراری کرده است. وی افزود : ترکیه خطوط قرمز را رد کرده است و به جای انتخاب راه مناسب و عاقلانه ، از خود رأیی استفاده می‌کند، درحالیکه اقدامات اخیر او به نفع کشور و ملت ترک نیست.

خبرگزاری عربستان در حالی خبر را منتشر کرده است که قبل از آن در کودتای گذشته نیز انگشت اشاره‌ به سمت عربستان و امارات متحده عربی نشانه رفته بود. حدود یک ماه پس از کودتای نظامی ترکیه، شاهزاده قطری به نام حمد بن خلیفه آل ثانی، عربستان را متهم به شرکت در کودتای نظامی در ترکیه کرده بود. حدود دو سال قبل ارتش به امید سرنگونی حکومت، بسفر و سلطان محمد فاتح را زندانی کرده و در شاهراه ها و خیابان های اصلی کشور تانک و ماشین های نظامی را مستقر کرده بود. علاوه بر آن هواپیما های نظامی در آسمان شهرهای آنکارا و استانبول نیز به پرواز در آمدند اما این کودتا به دلیل تظاهرات و اعتراضات مردم ناموفق شد.

ارسال نظر

 
1