خبر فوری

 
 
ایران و پاکستان بر توسعه همکاری ها در حوزه سلامت تاکید کردند
کد خبر :1906462537

20:44 1398/10/05


برچسب ها : اسلام آباد, ایران, پاکستان, پاکستان ایران, وزیر بهداشت,

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) با سفر به پاکستان و دیدار با مقامات ارشد وزارت بهداشت این کشور، درخصوص توسعه همکاری های دوجانبه در حوزه بهداشت، سلامت و تبادل تجارت و علم گفت وگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز به نقل از ایرنا، معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) با سفر به پاکستان و دیدار با مقامات ارشد وزارت بهداشت این کشور، درخصوص توسعه همکاری های دوجانبه در حوزه بهداشت، سلامت و تبادل تجارت و علم گفت وگو کرد.

باقر لاریجانی و اعضای هیات همراه امروز با ظفر میرزا دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در خدمات بهداشت ملی دیدار کردند.

سفر معاون آموزش وزارت بهداشت کشورمان به پاکستان با هدف رایزنی جهت گسترش همکاری ها میان دو کشور همسایه انجام شده است.

در این دیدار طرفین ضمن بررسی توافق های انجام شده میان ایران و پاکستان در حوزه سلامت و طرفیت های پزشکی، بر ضرورت فراهم کردن بسترهای همکاری میان دو کشور تاکید کردند.

هیات وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران به ریاست باقر لاریجانی قرار است با خانم ثانیه نیشتر دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان و رئیس بنیاد خیریه بی نظیر بوتو نیز دیدار کند.

بازدید از چند دانشگاه علوم پزشکی پاکستان، بیمارستان های شهر اسلام آباد و دیدار با روسای دانشکده بهداشت این کشور از دیگر برنامه های معاون آموزش وزارت بهداشت ایران می باشد.

ظفر میرزا دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور بهداشت و خدمات درمانی مهرماه امسال جهت شرکت در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی به میزبانی ایران به تهران سفر کرد و در حاشیه این سفر با سعید نمکی وزیر بهداشت دیدار و گفت وگو کرد.

علاوه بر این اواسط آذرماه امسال نیز هیات بلندپایه وزارت بهداشت پاکستان متشکل از قائم مقام وزیر بهداشت این کشور به همراه ۱۰ نفر از مدیران ارشد وزارت بهداشت پاکستان از چهار ایالت با سفر به تهران با وزیر بهداشت، معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت ایران دیدار کرد.

ارسال نظر

 
1