خبر فوری

 
ایران حادثه تروریستی در مدرسه ای در پیشاور را محکوم نمود
کد خبر :1183075751

15:01 1399/08/06


برچسب ها : انفجار پیشاور, پاکستان و ایران, سخنگوی وزارت امور خارجه ایران, سعید خطیب زاده, سفیر ایران, سید محمد علی حسینی,

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد و سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران در بیانیه های جداگانه انفجار بمب در مدرسه ای در پیشاور و جان باختن شمار زیادی از شهروندان بی گناه پاکستانی را تسلیت گفته و محکوم نمودند.


تهران: به گزارش راز نیوز| سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد و سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران در بیانیه های جداگانه انفجار بمب در مدرسه ای در پیشاور و جان باختن شمار زیادی از شهروندان بی گناه پاکستانی را تسلیت گفته و محکوم نمودند.

سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری امروز در جمع خبرنگاران، حمله تروریستی به مدرسه ای در پیشاور پاکستان را که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان پاکستانی و از جمله تعدادی کودک شد را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشتار افراد بی گناه از جمله کودکان بی دفاع را بیانگر پایبند نبودن عوامل اینگونه اقدامات تروریستی به هرگونه اصول اخلاقی و انسانی دانست.

خطیب زاده اقدامات هدفمند تروریستی در برخی از کشورهای همسایه در هفته های اخیر را در چارچوب برنامه ریزی های شوم به منظور تشدید اختلافات قومی و مذهبی در منطقه عنوان کرد و مبارزه با آن را مستلزم هوشیاری، هم افزایی تلاش ها و مساعی همه جانبه تمامی دولت های منطقه دانست.

سید محمد علی حسینی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد نیز طی پیامی نوشت: «جنایت تروریست ها در به شهادت رساندن کودکان در حین فراگیری قرآن]کریم[ در مدرسه ای در پیشاور نشان دهنده چهره خشن تروریست ها علیه اسلام است».

وی افزود: «محکوم کردن این خشونت وظیفه هر وجدان بیدار است، مسلمانان، قربانیان مظلوم تروریسم در جهان هستند».

ارسال نظر

 
1