خبر فوری

 
 
ایجاد شکاف و دودستگی در ارتش پاکستان
کد خبر :191018082

20:02 1399/11/04


برچسب ها : (حزب جمعیت علمای اسلام (ف, PDM, ارتش پاکستان, جنبش دموکراتیک پاکستان, ژنرال اسلم بیگ, سرگرد عابد, فرمانده اسبق ارتش, مولانا فضل الرحمن,

براساس محتویات در حال انتشار در فضای مجازی، گفته می شود که فرمانده اسبق ارتش پاکستان و یکی از سرگرد های بازنشسته درحال حمایت از مولانا فضل الرحمن رهبر جنبش دموکراتیک پاکستان هستند که این به معنی ایجاد شکاف و دودستگی در ارتش پاکستان است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ویدیویی از سرگرد (بازنشسته ارتش پاکستان) عابد درحال منتشر شدن در فضای مجازی با هشتگ مولانا (فضل الرحمن رهبر جنبش دموکراتیک پاکستان PDM و امیر جمعیت علمای اسلام (ف)) برای آینده ما می جنگد، است که گفته می شود این تصاویر شکاف و دودستگی میان رهبران ارتش پاکستان را نشان می دهد.

براساس این ویدیو، سرگرد بازنشسته عابد در حال حمایت از مولانا فضل الرحمن و جنبش دموکراتیک پاکستانی است که درحال تلاش برای سرنگونی دولت عمران خان که به گفته آنها دولت انتخاب شده توسط ارتش است، می باشد. همچنین جنبش دموکراتیک پاکستان ضد ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان و رئیس سازمان اطلاعاتی ISI نیز است. براساس محتویات درحال انتشار در فضای مجازی، گفته می شود که میرزا اسلم بیگ فرمانده اسبق ارتش پاکستان و سرگرد (بازنشسته) عابد از مولانا فضل الرحمن حمایت می کنند.

گفتنی است براساس اظهارات تحلیلگران امور سیاسی، برخی از رهبران نظامی پاکستان به دنبال حمایت از عمران خان نخست وزیر فعلی پاکستان و بقای او و برخی دیگر نیز خواهان برکنار شدن وی هستند.

ارسال نظر

 
1