خبر فوری

 
 
شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان اکنون زمان اتحاد جهان اسلام فرا رسیده است
کد خبر :1134314965

15:19 1400/02/28


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, شاه محمود قریشی, وزارت امور خارجه پاکستان, وزارت امور خارجه فلسطین,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان: اکنون زمان اتحاد جهان اسلام فرا رسیده است


استانبول:به گزارش راز نیوز| شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان اکنون زمان اتحاد جهان اسلام فرا رسیده است

شاه محمود قریشی گفت: من اکنون در ترکیه اقامت  دارم و قرار بر این بود که امروز وزیر امور خارجه فلسطین هم به ترکیه بیاید ولی تلاشهای برای جلوگیری از سفر او صورت میگیرد.

وی افزود: ما در ترکیه منتظر میمانیم و جلوگیری از سفر نخست وزیر فلسطین به ترکیه به دور از انصاف خواهد بود، امیدوار هستیم وزیر خارجه فلسطین فردا به جمع ما ملحق شود، وی افزود تمام احزاب سیاسی ترکیه در خصوص مسئله فلسطین اتفاق نظر دارند و همچنین مردم ترکیه هم همراه مردم فلسطین هستند.

وی ادامه داد ما در ادامه سفرمان راهی نیویورک هستیم انجا با وزرای سایر کشور های اسلامی دیدار خواهیم داشت. اسرائیل در فلسطین در حال جنایت است و فقط با نقطه نظر پاکستان یا یک کشور اسلامی دیگر مشکل حل نخواهد شد بلکه تمام جهان اسلام باید در این مسئله متحد شوند.

وی گفت: در تاریخ بیستم مجمع عمومی برگزار خواهد شد و حتی کشور های اسلامی که در خصوص این مسئله سکوت اختیار کرده اند باید حضور یابند. وی اظهار داشت: باید با احتیاط پیش برویم و برداشتن قدم اشتباه به ضرر فلسطین خواهد بود، و اگر موشکی از سوی فلسطین شلیک شود اسرائیل حمله به غزه را تحت عنوان دفاع از خود توجیح خواهد کرد، کشور های زیادی بطور عامدانه در خصوص این مسئله سکوت اختیار کرده اند

ارسال نظر

 
1