خبر فوری

 
اورنگزیب فاروقی : حکومت ایالت سند کنترل امنیت کراچی را از دست داده است
کد خبر :610776814

17:56 1397/10/28


برچسب ها : اهل سنت و الجماعت, اورنگزیب فاروقی, پاکستان, تررویست, تروریسم, سپاه صحابه, کراچی,

رئیس اهل سنت و الجماعت پاکستان اورنگزیب فاروقی با حضور در بیمارستان از اعضای زخمی شده گروه خود که در حادثه تیراندازی شب گذشته زخمی شده بودند دیدن کرد. وی همچنین بیانیه ای نیز در این رابطه صادر کرده است .


 

به گزارش راز نيوز، شب گذشته افراد مسلح ناشناسی دوتن از اعضای گروه اهل سنت و الجماعت (سپاه صحابه) را در منطقه سهراب گوته کلانشهر کراچی هدف تیراندازی خود قرار دادند، که طی این حمله دو تن به طور شدید زخمی شدند.

رئیس اهل سنت و الجماعت پاکستان اورنگزیب فاروقی نیز امروز (جمعه) با حضور در بیمارستان از افراد زخمی شده دیدن کرد. وی در خصوص پیامی خطاب به مقامات ایالت سند با ناامن خواندن کلانشهر کراچی گفت : حکومت سند باید برای در دست گرفتن امنیت کراچی به طور فوری اقداماتی انجام دهد. وی با دوستدار وطن و امنیت خواندن گروه اهل سنت و الجماعت گفت : این گروه دوستدار کشور و امنیت است. دشمن با عدم رضایت از امنیت دوستی ما خواستار برهم زدن امنیت است. ما به طور آشکار به دشمنان خود می گوییم، آنها هرچقدر که می توانند اقدامات خود را عملی بکنند اما نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

اورنگزیب فاروقی در ادامه افزود، حکومت سند نتوانسته است امنیت را اجرایی بکند و همین امر موجب آن شده است تا تروریست ها به طور آزادانه در شهر قائد اعظم به طور آزادانه اقدامات خود را اجرایی بکنند. دشمنان نباید امنیت دوستی ما را به عنوان نقطه ضعف ما قلمداد کنند، مقامات باید به طور فوری عاملین این حادثه را دستگیر بکنند.

لازم به ذکر است که گروه اهل سنت و الجماعت پاکستان (سپاه صحابه) به ریاست اورنگزیب فاروقی در گذشته و هم اکنون نیز اقدامات تروریستی بسیاری که در کشور پاکستان انجام شده است را برعهده گرفت. از طرفی برخی از اعضای تیم تروریستی این گروه نیز توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و محکوم به اعدام نیز شده اند. همچنین این گروه تاکنون بسیاری از عملیات های تروریستی و تروکننده را علیه شیعیان پاکستان انجام داده است.

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1