خبر فوری

 
 
اهدای نشان امتیاز نظامی رئیس جمهور پاکستان به فرمانده کل نیروی هوایی ترکیه
کد خبر :1331477345

21:12 1398/01/21


برچسب ها : ارتش, پاکستان, ترکیه, نیروی هوایی,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان نشان امتیاز نظامی را به ژنرال حسن کچیکاکیاز فرمانده کل نیروی هوایی ترکیه طی مراسمی در کاخ ریاست جمهوری خود اهدا کرد. رئیس جمهور پاکستان پس از اهدای نشان به فرمانده نیروی هوایی ارتش ترکیه، با وی دیدار کرد .


 

به گزارش راز نیوز، دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان نشان امتیاز نظامی را به ژنرال حسن کچیکاکیاز فرمانده کل نیروی هوایی ترکیه طی مراسمی در کاخ ریاست جمهوری خود اهدا کرد. رئیس جمهور پاکستان پس از اهدای نشان به فرمانده نیروی هوایی ارتش ترکیه، با وی دیدار کرد و روابط مابین دو کشور را روابطی برادرانه خواند. وی افزود : هر دو کشور از میراث فرهنگی و مذهبی مشترکی برخوردار هستند. هم اکنون همکاری های استراتژیکی مستحکمی میان دو کشور وجود دارند که روز به روز درحال مستحکم تر شدن هستند. دکتر عارف علوی با تشکر از حمایت های ترکیه در زمان تنش های میان دو کشور هند و پاکستان، خاطر نشان کرد که دو کشور در زمان های بحرانی با یکدیگر همکاری های لازمه را انجام می دهند.
همکاری های دفاعی دو کشور نیز باتوجه به تغییر روابط به سطوح بالاتر، مستحکم و پایدارتر شده اند و باید به دنبال زمینه هایی برای استحکام هرچه بیش تر مناسبات دو کشور در این زمینه باشیم. وی همچنین شرکت نیروی هوایی ترکیه در رزمایش روز ملی پاکستان را تحسین برانگیز دانست و اظهار داشت که پاکستان دارای زمینه های متعددی برای سرمایه گذاری است. درحالی که سرمایه گذاری ترکیه در پاکستان افزایش چشمگیری داشته، اما همچنان فرصت های زیادی برای ارتقاء و توسعه آن وجود دارد.

 

ارسال نظر

 
1