خبر فوری

 
 
انگلیس : شخص منتشر کننده محتویات نفرت انگیز نسبت به مسلمانان به جرم خود اعتراف کرد
کد خبر :968836374

16:26 1397/07/21


برچسب ها : اسلام, اسلام هراسی, انگلیس, بریتانیا, مسلمان,

شخص 35 ساله ای که با انتشار نامه های نفرت انگیز خود قصد نفرت انگیزی در مردم انگلیس نسبت به مسلمان را داشت، پس از گذشت چند ماه از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد، اما اکنون نیز دادگاه در انتظار دستیابی به مدارک بیشتری است تا وی را محکوم کند.


لندن : شخص 35 ساله ای که با انتشار نامه های نفرت انگیز خود قصد نفرت انگیزی در مردم انگلیس نسبت به مسلمان را داشت، پس از گذشت چند ماه از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد، اما اکنون نیز دادگاه در انتظار دستیابی به مدارک بیشتری است تا وی را محکوم کند.

به گفته خبرگزاری انگلیس، دیوید پارنهام، شخص 35 ساله ای است که متهم به پخش نامه های نفرت انگیز نسبت به مسلمانان، اقدام به قتل، شایعه پراکنی و انتشار در انگلیس نیز است. این شخص طی سال‌های 2016 تا 2018 مرتکب به انجام حدود 15 جرم شده است.

براساس گزارشات، این شخص متهم به ارسال پودر سفید و نامه های مختلف به ملکه و نخست وزیر انگلستان است. گفتنی است که هدف وی از فرستادن پودر سفید، ترساندن مقامات مذکوره از مواد منفجره بوده است.

به گفته خبرگزاری محلی انگلیس، پلیس وی را از طریق DNA، دستخط نامه ها و اثر انگشت دستگیر کرده است.

لازم به ذکر است که پلیس انگلیس شخص مجرم را در ماه ژوئیه سال جاری دستگیر کرده بود.

گفتنی است که اخیرا در انگلستان تفکر متعصبانه برخلاف مسلمانان در مردم درحال شیوع و افزایش است. ناگفته نماند که درمیان دولتمردان نیز افرادی وجود دارند که رفتار خشونت آمیزی نسبت به مسلمانان دارند.

گفتنی است که در ماه مارس سال جاری نیز نامه هایی با محتویات نفرت انگیز نسبت به مسلمانان درمیان مردم انگلیس منتشر شده بود که در آنها از مردم انگلیس خواسته شده بود تا نسبت به مسلمانان اقدامات خشونت آمیزی را انجام دهند. علاوه بر آن در آن استراتژی حمله به مساجد نیز ذکر شده بود.

ارسال نظر

 
1