خبر فوری

 
انهدام تانکر گاز در شهرستان گوادر توسط جبهه آزادی بخش بلوچستان
کد خبر :476560811

15:20 1402/02/24


برچسب ها : ایالت پنجاب, بندر گوادر, پذیرش مسئولیت حمله, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سرگرد گهرام بلوچ,

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به تانکر گازی که از بندر گوادر عازم ایالت پنجاب بود را بر عهده گرفت.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه ای مسئولیت حمله به تانکر گازی که از بندر گوادر عازم ایالت پنجاب بود را بر عهده گرفت.

شبه نظامیان جبهه آزادی بخش بلوچ بعد از ظهر روز 20 اردیبهشت (10 مه) بمبی را بر روی پل بزرگراه ساحلی مکران شهرستان گوادر نصب نموده و پس از مشاهده تانکر گازی که قصد عزیمت به ایالت پنجاب را داشت منفجر نمودند که در نتیجه پل و تانکر گاز منهدم گشتند.

وی همچنین در بیانیه خود خاطر نشان کرد: ما به تمامی حمل و نقل ها هشدار می دهیم که از قرار دادن وسیله نقلیه خود برای استفاده در پروژه های بهره برداری پاکستان در بلوچستان خودداری نمایند.

وی در پایان افزود: حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه ارتش پاکستان و سازمان های وابسته به آن تا آزادی سرزمین بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1