خبر فوری

 
 
انفجار مین کارگزاری شده در وزیرستان شمالی و زخمی شدن دو تن از نیروهای اف سی پاکستان
کد خبر :1484932052

20:44 1398/03/21


برچسب ها : ارتش, انفجار مین, وزیرستان شمالی,

درپی انفجار مین در منطقه منظر خیل برزئی از توابع تحصیل دته خیل وزیرستان شمالی، دو نیروی اف سی با نام های نائک ظهور و قیصر به شدت زخمی شدند.


وزیرستان شمالی: به گزارش رازنیوز، درپی انفجار مین در منطقه منظر خیل برزئی از توابع تحصیل دته خیل وزیرستان شمالی، دو نیروی اف سی با نام های نائک ظهور و قیصر به شدت زخمی شدند.

قابل ذکر است این سومین انفجار با همین عنوان طی پنج روز گذشته در وزیرستان شمالی علیه نیروهای امنیتی پاکستان بوده است و طی یک ماه گذشته، در اثر انفجار بمب های کارگزاری شده تعدادی از نیروهای امنیتی پاکستان جان باخته و تعدادی دیگر نیز زخمی شدند.

در اثر انفجار بمب کار گذاری شده کنار خیابان در تاریخ 17 خرداد در منطقه خرقمر چهار تن از افسران با درجه های کاپیتان، سرهنگ، سرگرد و گروهبان جان خود را از دست داده و 4 نیروی امنیتی دیگر نیز زخمی شدند.
همچنین دراثر هدف قرار گرفتن نیروهای ارتش پاکستان در تاریخ 18 خرداد ماه در وزیرستان شمالی، دو نیروی امنیتی جان باخته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

ناگفته نماند ارتش پاکستان با اجرای قانون منع رفت و آمد به مدت یک ماه از روز گذشته، در اعلامیه ای بیان داشت: طی یک ماه علاوه بر منع ورود اشخاص غیر محلی، درصورت مشاهده هرگونه تجمع، اعتراض، راه اندازی دسته ها، سخنرانی های معترضانه و خودرو با شیشه های دودی برخورد جدی خواهد شد.

برخی از منابع محلی از وضعیت نابسامان مردم در اثر اجرای قانون منع رفت وآمد خبر داده و اظهار داشتند: به دلیل وضعیت پیش آمده حتی ما قادر به بیرون آمدن از خانه و انتقال بیماران به بیمارستان نیز نیستیم و این موضوع موجب کاهش مواد غذایی و دیگر وسایل ضروری شده است.

ارسال نظر

 
1