خبر فوری

 
 
انفجار مهیب در پایتخت افغانستان کابل
کد خبر :1466086333

13:21 1398/04/10


برچسب ها : افغانستان, انفجار, بمب, کابل,

انفجار مهیبی در حوالی منطقه پل محمود خان و فدراسیون فوتبال در کابل رخ داده است. درپی این انفجار، علاوه بر وارد آمدن خسارت به ساختمان، تعدادی از کارمندان فدراسیون نیز زخمی شدند.


کابل: به گزارش راز نیوز، انفجار مهیبی در حوالی منطقه پل محمود خان و فدراسیون فوتبال در کابل رخ داده است. درپی این انفجار، علاوه بر وارد آمدن خسارت به ساختمان، تعدادی از کارمندان فدراسیون نیز زخمی شدند.
وحید الله مایار سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان در بیانیه ای از زخمی شدن ده ها نفر و انتقال آنها به بیمارستان ها خبر داد. اما تاکنون خبر دقیقی از افراد جان باخته به دست نرسیده است. همچنین پس از این حادثه، نیروهای امنیتی به سرعت در محل حضور یافتند. گروه تروریستی طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

 

 



این درحالی است که "اسپوتنیک" هدف از این حمله طالبان را مراکز تدارکات و مهندسی وزارت دفاع اعلام کرده و بیان داشت: تاکنون ده ها تن از نظامیان و افسران زخمی شده اند، آمار افراد زخمی شده به تن 65 رسیده است و 35 نفر جان باخته اند، 9 کودک نیز در میان افراد زخمی هستند. به دلیل شدت انفجار، شیشه ساختمان های مجاور نیز شکسته است. انفجار توسط موتور مملو از مواد منفجره صورت گرفت که پس از آن دو تن از عناصر تروریستی وارد درگیری با نیروهای امنیتی شدند.

ارسال نظر

 
1