خبر فوری

 
 
انفجار در وزیرستان جنوبی
کد خبر :1957580506

16:06 1400/03/13


برچسب ها : انفجار, تروریست, وزیرستان جنوبی,

یک سرباز در اثر انفجار نزدیک یکی از ایست بازرسی ها در منطقه گانیگوام جان باخت


خیبرپختونخواه : به گزارش راز نیوز | یک سرباز در اثر انفجار نزدیک یکی از ایست بازرسی ها در منطقه گانیگوام جان باخت.

 

طبق بیانیه صادر شده توسط اداره روابط عمومی ارتش پاکستان انفجار نزدیک یکی از ایست بازرسی ها در منطقه گانیگوام شده بود.

 

این انفجار باعث جان باختن وقاص احمد نایب سرجوفه ، 26 ساله ، از کراچی شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی ارتش پاکستان عملیاتی در رابطه با حضور تروریست ها در منطقه در حال انجام است و منطقه محاصره شده است.

 

ارتش پاکستان متعهد است که بقایای تروریسم را از بین ببرد و شهادت سربازان، ما را در مأموریت مان تقویت می کند.

 

قابل ذکر است که دو روز پیش چهار پرسنل نیروی سپاه مرزی در دو حمله در بلوچستان جان باختند و هشت نفر دیگر زخمی شدند.

 

طبق بیانیه صادر شده توسط اداره روابط عمومی ارتش پاکستان یک پست نیروی سپاه مرزی در نزدیک زیارت پیر اسماعیل در کویته توسط تروریست ها هدف قرار گرفت که منجر به تبادل آتش شد که برای مدتی ادامه داشت. در جریان این حادثه 4 الی 5 تروریست در حالی کشته شده اند و 7 الی 8 نفر مجروح شده اند و 4 پرسنل نیروی سپاه مرزی جان باختند و 6 پرسنل نیز مجروح شده اند.

 

در حادثه ای دیگر ، تروریست ها یک وسیله نقلیه نیروی سپاه مرزی را با بمب دست ساز در تربت هدف قرار دادند و دو نفر از اعضای نیروی سپاه مرزی را مجروح کردند.

 

قابل ذکر است که در تاریخ 15 بهمن 1399 چهار تروریست در تبادل آتش با نیروهای امنیتی در منطقه میرعلی در وزیرستان شمالی کشته شدند.

 

در تاریخ 5 بهمن 1399 نیروهای امنیتی در عملیاتی در مناطق میرعلی و خیسور در منطقه قبیله ای وزیرستان شمالی پنج تروریست از جمله دو فرمانده اصلی را به هلاکت رساندند.

 

در تاریخ 29 دی 1399 در جریان عملیات امنیتی در منطقه قبایلی وزیرستان جنوبی خیبرپختونخواه ، دو تروریست کشته و یک نفر زخمی شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی ارتش پاکستان تروریست های کشته شده اعضای فعال گروه تحریک طالبان و متخصص بمب دست ساز، مربی تروریسم، انگیزشی بودند و در حملات به نیروهای امنیتی شرکت داشتند.

 

در تاریخ 26 دی 1399 عبادعلی نایب سرجوفه در حمله افراد مسلح ناشناس به یک مقام امنیتی در نزدیکی ایست بازرسی در منطقه عزیز خیل از توابع میرعلی به شهادت رسید.

ارسال نظر

 
1