خبر فوری

 
انفجار در مرکز بلوچستان دو زخمی برجای گذاشت
کد خبر :1854686659

19:20 1400/06/31


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, انفجار بمب, انفجار بمب کنار جاده ای, جیئند بلوچ, کویته,

دراثر انفجار بمب کنار جاده ای در خیابان سریاب کویته، دو نیروی تیم عقاب زخمی شدند. تکمیلی: جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت...


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| انفجاری در منطقه موسی کالونی خیابان سریاب کویته مرکز ایالت بلوچستان رخ داده است که براساس گزارش های ابتدایی منتشر شده، در اثر انفجار دو نیروی تیم عقاب زخمی شده اند.

گفته می شود که هدف این انفجار نیروهای درحال گشت تیم عقاب بودند. نیروی پلیس اظهار داشت که تحقیقات در زمینه ماهیت انفجار درحال انجام است. تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

 

تکمیلی:

 

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادیبخش بلوچ در بیانیه ای مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و اذعان داشت: درپی انفجار بمب، دو تن از نیروهای امنیتی سوار بر یک موتورسیکلت در دم کشته شدند درحالیکه دو نیروی دیگر زخمی شدند.

وی تصریح داشت: گروه عقاب نهاد زیر مجموعه پلیس دشمن اشغالگر در اقدام به هتک حرمت مردم به بهانه بازرسی در جای جای منطقه نقش داشته است درحالیکه با دایره مبارزه با تروریسم CTD در بازداشت و قتل جوانان بلوچ دستگیر شده طی درگیری های ساختگی نیز همکاری می کرده است.

جیئند بلوچ خاطر نشان کرد که سازمان ارتش آزادی بخش بلوچ قطعا به حساب نیروهای امنیتی و همدستان محلی آنها به دلیل مظالم علیه ملت بلوچ، خواهد رسید.

ارسال نظر

 
1