خبر فوری

 
 
انفجار در سبی ایالت بلوچستان همزمان با سفر رئیس جمهور پاکستان به این منطقه
کد خبر :1920908316

14:14 1400/12/17


برچسب ها : انفجار بمب, انفجار در سبی, پلیس ایالت بلوچستان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سپاه مرزی پاکستان, شهرستان سبی, نیروهای اف سی پاکستان,

همزمان با سفر دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان به منطقه سبی ایالت بلوچستان، انفجاری در این منطقه که رخ داد که منجر به زخمی شدن شماری از نیروهای پلیس و اف سی شد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| همزمان با سفر دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان به منطقه سبی ایالت بلوچستان، انفجاری در این منطقه که رخ داد که منجر به زخمی شدن شماری از نیروهای پلیس و اف سی شد.

طبق اعلام منابع آگاه از ایالت بلوچستان، وقوع انفجار در منطقه سبی منجر به زخمی شدن شماری از نیروهای امنیتی پلیس و اف سی شد. بنابر گفته منابع این انفجار تنها 15 دقیقه پس از عبور کاروان حامل رئیس جمهور پاکستان صورت گرفت.

تاکنون عامل این انفجار و نوع آن مشخص نشده است، این انفجار منجر به زخمی شدن تعدادی از افراد نظامی و غیر نظامی حاضر در محل شد که بلافاصله توسط تیم های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته برخی از منابع تایید نشده این انفجار در نزدیکی مرکز استراحتگاه دولتی در سبی رخ داد و شدت انفجار به قدری بود که شیشه ساختمان های مجاور دچار آسیب شد.

همچنین تعدادی از منابع غیر رسمی از کشته شدن یک نیروی متعلق به سپاه مرزی پاکستان(FC) در این انفجار خبر می دهند.

لازم به ذکر است دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان امروز با سفر به کویته قرار بود در مراسم اختتامیه نمایشگاه سبی در ایالت بلوچستان شرکت نماید، وزرای مختلف فدرال و ایالتی رئیس جمهور پاکستان را در این سفر همراهی می کنند.

تکمیلی:

طبق آخرین اطلاعات دریافتی از جزئیات تلفات جانی این انفجار تروریستی، در این حادثه 4 نیروی امنیتی جان باخته و 27 تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت 5 تن از مجروحان وخیم گزارش شده است.

ارسال نظر

 
1