خبر فوری

 
 
انفجار در خط ریلی مچ-کویته/به کسی آسیبی نرسید
کد خبر :545804237

12:34 1397/07/28


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, جعفر اکسپرس,

بمب کار گذاشته در مسیر قطار جعفر اکسپرس در منطقه مچ ایالت بلوچستان، پیش از ورود قطار به این منطقه منفجر گردید و باعث از بین رفتن خطوط ریلی و قطع ارتباط شد.


 

کویته:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اردو پوینت، بمب کار گذاشته در مسیر قطار جعفر اکسپرس در منطقه مچ ایالت بلوچستان، پیش از ورود قطار به این منطقه منفجر گردید و باعث از بین رفتن خطوط ریلی و قطع ارتباط شد.

انفجاری که در صورت ورود قطار به این خط ریلی باعث فاجعه ای بزرگ و کشته شدن مسافران قطار جعفر اکسپرس میشد با تبحر راننده قطار از وقوع آن پیشگیری شد.

 اویس الرحمان راننده قطار جعفر اکسپرس از که سبی به سمت کویته در حال حرکت بود،50 متر قبل از محل حادثه با متوقف نمودن قطار از طریق ترمز اضطراری،جان صدها مسافر این قطار را از مرگ نجات داد.

پس از این حادثه تمامی قطارها از مبدا کویته به مقصد شهرهای ایالت سند و پنجاب در ایستگاه کویته متوقف گردیده و در تمامی ایستگاه ها،آماده باش نیروهای امنیتی صادر شد.

چودری وقار احمد فرمانده نیروهای اف سی شهر سبی بلافاصله پس از حادثه به همراه تعداد زیادی از نیروهای خود در محل وقوع حادثه حاضر شده و پس از بررسی حادثه دستور برقراری مجدد خطوط ریلی را تحت حفاظت شدید امنیتی صادر کرد.

پایگاه خبری ارتش آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای نوشت: جنید بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچستان در تماس تلفنی با رسانه ها از طریق تلفن ماهواره ای مسئولیت انفجار خطوط ریلی در منطقه مَچ را پذیرفت.

ارسال نظر

 
1