خبر فوری

 
 
انفجار بمب در وزیرستان شمالی، یک نفر کشته و یک نفر زخمی
کد خبر :128992888

11:38 1397/07/03


برچسب ها : ارتش, انفجار, پاکستان,

براساس اخبار منتشر شده، انفجار بمب در وزیرستان شمالی منجر به کشته شدن یکی از نظامیان ارتش پاکستان و زخمی شدن یک تن دیگر شده است.


براساس اخبار منتشر شده، انفجار بمب در وزیرستان شمالی منجر به کشته شدن یکی از نظامیان ارتش پاکستان و زخمی شدن یک تن دیگر شده است. گفته می‌شود که این انفجار، بر ایست بازرسی موجود در منطقه میر علی انجام شده است.

به گفته نیروهای امنیتی، این انفجار در خیابان نورک پلوسین واقع در منطقه میرعلی صورت گرفته است که پس از انفجار، سرباز زخمی شده را فورا به نزدیکترین بیمارستان منتقل کردند.

نیروهای امنیتی پاکستان پس از انفجار فورا در محل حادثه حاضر شده و منطقه را قُرُق کرده و به جستجو جوی عاملان این حادثه پرداختند، اما گفته می‌شود که تاکنون فردی دستگیر نشده است. علاوه بر آن هیچ گروهی نیز مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.
براساس اخبار منتشره شده، ارتش پاکستان در طی عملیاتی در منطقه داتاخیل در هفته جاری، 10 تروریست را کشت اما در اثر تیراندازی دوطرفه، 7 تن از نظامیان ارتش پاکستان نیز کشته شدند. علاوه بر آن دراثر انفجار بمب هدایت شونده از راه دور شب جمعه گذشته، توسط تروریست ها در منطقه واسپین وام نیز 5 نظامی ارتش پاکستان زخمی شدند.

پس از عملیات ضرب عضب ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی بسیاری از مناطق پاکسازی شده و تعداد زیادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیده اند، اما تعداد باقیمانده این تروریست ها در منطقه، همچنان به عملیات های خرابکارانه خود ادامه می‌دهند.

ارسال نظر

 
1