خبر فوری

 
 
انفجار بمب در نزدیکی ماشین نیروهای امنیتی
کد خبر :1621181535

14:50 1397/11/04


برچسب ها : انفجار, بلوچستان, بمب, پاکستان,

درپی حمله انجام شده بر نیروهای امنیتی در شهر تربت ایالات بلوچستان ، خسارت جانی و مالی به نیروهای امنیتی این کشور وارده شده است .


 

به گزارش راز نیوز ، درپی حمله انجام شده بر نیروهای امنیتی در شهر تربت ایالات بلوچستان ، خسارت جانی و مالی به نیروهای امنیتی این کشور وارده شده است .

گفتنی است با انفجار موتور سیکلت بمب گذاری شده در مسیر عبوری ماشین نیروهای امنیتی ، 4 تن از نیروهای امنیتی زخمی شدند که وضعیت یکی از نیروها وخیم گزارش شده است . اما تاکنون بیانیه ای در این رابطه از سوی نیروهای امنیتی صادر نشده است .

 

با توجه به وضعیت شدید امنیتی در این شهر ایالت بلوچستان ، در گذشته نیز حملات متعددی بر نیروهای امنیتی این کشور و برخی اداره ها انجام شده بود که مسئولیت این حملات را گروه ها و جنبش های مسلح آزادی بخش بلوچستان به عهده گرفته بودند .اما این در حالی است که تاکنون هیچ یک از گروه های بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است .

لازم به ذکر است که به طور فوری پس از انجام این حمله ، نیروهای پلیس و دیگر نیروها امنیتی با حضور در محل حادثه ، منطقه را قرق کرده و شروع به عملیات جست و جو برای پیدا کردن عاملین این حادثه کرده اند .

ارسال نظر

 
1