خبر فوری

 
 
انفجار بمب در منطقه وزیرستان شمالی پاکستان در روز انتخابات
کد خبر :273791773

17:37 1398/04/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, انتخابات پارلمانی, انفجار بمب, خیبر پختون خوا, وزیرستان جنوبی, وزیرستان شمالی,

امروز (شنبه) صبح در منطقه بویه واقع در وزیرستان شمالی ایالت خیبرپختون خوا پاکستان در نزدیکی ایست بازرسی ارتش پاکستان بمب کنترلی منفجر شد.


میران شاه: به گزارش راز نیوز، امروز (شنبه) صبح در منطقه بویه واقع در وزیرستان شمالی ایالت خیبرپختون خوا پاکستان در نزدیکی ایست بازرسی ارتش پاکستان بمب کنترلی منفجر شد. در نتیجه این انفجار 6 تن از نظامیان زخمی شدند. گروهای امداد و نیروهای ارتش پاکستان به محل حادثه رسیدند و افراد زخمی را به بیمارستان منتقل کردند به گفته منابع محلی وضعیت 2 تن از نظامیان زخمی وخیم گزارش شده است. اسامی نظامیان زخمی با نام های فضل سبحان، داود، ساجد، اشفاق، محمد عثمان و فرهاد اعلام شده است.

تا کنون هیچ حزب و گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است اما پیش از این طالبان و حزب الاحرار بارها مسئولیت این گونه حملات را برعهده گرفته اند.

از طرفی طی تیراندازی افراد مسلح به نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان جنوبی ایالت خیبرپختون خوا چهار نفر به شدت زخمی شدند. به گفته نیروهای امنیتی در منطقه کرکنری واقع در سراروغه وزیرستان جنوبی افراد مسلح به نیروهای امنیتی حمله کردند در نتیجه این حمله 3 نظامی زخمی شدند. اما به گفته منابع محلی یک نظامی جان خود را از دست داده است.

از طرفی هم در منطقه شنگئی واقع در سراروغه وزیرستان جنوبی طی اثابت موشک افراد مسلح یک شخص با نام کامران به شدت زخمی شد.

ناگفته نماند امروز برای اولین بار در منطقه وزیرستان انتخابات نمایندگان مجلس در حال برگزاری است.

ارسال نظر

 
1