خبر فوری

 
 
انفجار بمب در منطقه تربت بلوچستان پاکستان
کد خبر :1370637871

19:10 1398/04/09


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار بمب, بلوچستان, تربت, گروه های آزادی خواه بلوچ,

ماجد صمد بلوچ یکی از روزنامه نگاران محلی با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود اعلام نموده است یک بمب کنترل از راه دور که در زیر یک پل واقع در منطقه تربت از توابع کیچ بلوچستان کار گذاشته شده بود منفجر گردید.


 

کویته: به گزارش راز نیوز منابع آگاه از انفجار بمب در منطقه تربت ایالت بلوچستان پاکستان خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ماجد صمد بلوچ یکی از روزنامه نگاران محلی با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود اعلام نموده است یک بمب کنترل از راه دور که در زیر یک پل واقع در شهر تربت استان کیچ بلوچستان کار گذاشته شده بود منفجر گردید.

تاکنون هیچ اطلاعی از جزئیات این انفجار و میزان خسارت های مالی و جانی بر اثر این حادثه گزارش نشده است.

لازم به ذکر است گروه های آزادی خواه بلوچ تاکنون بارها نیروهای امنیتی ارتش پاکستان را در نقاط مختلف ایالت بلوچستان هدف حملات خود قرار داده اند و انتظار می رود این حمله نیز یکی از گروه های آزادی خواه بلوچ صورت گرفته باشد.

 

 

 

خبر تکمیلی:
گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در پیامی با پذیرش مسئولیت حمله به نیروهای امنیتی و انفجار بمب کنترل از راه دور کارگذاری شده زیر "پل ندی" واقع در شهر تربت استان کیچ ایالت بلوچستان، ابراز داشت: صبح امروز (یکشنبه) شبه نظامیان بلوچ با انفجار بمب کنترل از راه دور در منطقه نامبرده، خودروی حامل نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار دادند. درپی این انفجار، 7 نیروی امینتی جان باخته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.
وی افزود، حملات تا آزادی بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1