خبر فوری

 
انفجار بمب در مسیر خط لوله انتقال گاز شهر کویته پاکستان
کد خبر :1368608687

09:55 1398/09/29


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انفجار بمب, خط لوله گاز, گروه های آزادی خواه بلوچ, کویته,

افراد مسلح ناشناس یک خط لوله انتقال گاز در ایالت بلوچستان پاکستان را به وسیله بمب هدف قرار دادند که در اثر آن تأمین گاز شهرهای کویته، پشین، زیارت و دیگر بخش‌های ایالت بلوچستان با اختلال مواجه شده است.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| افراد مسلح ناشناس یک خط لوله انتقال گاز در ایالت بلوچستان پاکستان را به وسیله بمب هدف قرار دادند که در اثر آن تأمین گاز شهرهای کویته، پشین، زیارت و دیگر بخش‌های ایالت بلوچستان با اختلال مواجه شده است.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی مقامات نیروهای امنیتی لیویز، افراد مسلح ناشناس روز گذشته با بمب گذاری در مسیر انتقال گاز در ایالت بلوچستان، یک خط لوله با قطر 12 اینچ را منفجر نمودند.

یکی از مقامات شرکت گاز جنوبی سوئی(SSGC) پاکستان با تائید این حادثه خبر داد در اثر این انفجار تأمین حدود 50 درصد از گاز شهر کویته و تأمین کامل گاز شهرهای پشین، زیارت و دیگر مناطق ایالت بلوچستان دچار قطعی شده است.

وی افزود: ما از طریق مسیرهای جایگزین گاز شهر کویته و دیگر مناطق حومه آن را تأمین نموده‌ایم و تلاش‌ها برای تعمیر و راه اندازی مجدد خط لوله انتقال گاز مذکور ادامه دارد و ما امیدواریم تا پاسی از شب اتصال مجدد گاز شهرها برقرار گردد.

لازم به ذکر است گروه‌های مسلح بلوچ به منظور تنبیه حکومت مرکزی پاکستان اقدام به فعالیت‌های خرابکارانه و تخریب تأسیسات و زیرساخت‌های دولتی می‌نمایند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این اقدام را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1