خبر فوری

 
 
انفجار بمب در مراسم نماز جمعه / کشته شدن برادر حبیب الله آخوندزاده رهبر طالبان
کد خبر :830621908

20:20 1398/05/25


برچسب ها : انفجار بمب, بلوچستان, پاکستان, طالبان, کویته,

بر اثر انفجار بمب در مراسم نماز جمعه در منطقه وزیر آباد، کچلاک واقع در 20 کیلومتری شهر کویته پایتخت ایالت بلوچستان 8 نفر به همراه برادر حبیب الله آخوندزاده فرمانده طالبان جان خود را از دست دادند و 23 نفر از نمازگزاران زخمی شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز، بر اثر انفجار بمب در مراسم نماز جمعه در منطقه وزیر آباد، کچلاک واقع در 20 کیلومتری شهر کویته پایتخت ایالت بلوچستان 8 نفر به همراه برادر حبیب الله آخوندزاده فرمانده طالبان جان خود را از دست دادند و 23 نفر از نمازگزاران زخمی شدند. وضعیت بسیاری از مجروحان وخیم گزارش شده است. بیشترین آمار زخمیان شامل کودکان است. پس از انفجار گروه های امداد افراد آسیب دیده را به بیمارستان منتقل کردند و نیروهای امنیتی منطقه را تحت محاصره گرفته و عملیات جمع آوری اطلاعات را آغاز کردند.

به گفته منابع محلی، مدرسه متعلق به ملا حبیب الله آخوندزاده فرمانده طالبان مورد حمله قرار گرفت که در نتیجه این حمله برادر وی با نام حافظ احمد الله امام جمعه این مدرسه جان خود را از دست داد. همچنین شدت انفجار تا حدی بود که صدای آن تا مناطق دور نیز شنیده شده است.

به گفته نیروهای پلیس انفجار پس از اتمام نماز جمعه صورت گرفت. انفجار زمانی رخ داد که 200 نفر در مسجد حضور داشتند. که در نتیجه این انفجار 8 نفر به همراه حافظ احمد الله امام جمعه جان خود را از دست دادند.

عبد الرزاق چیمه رئیس پلیس کویته گفت: مواد منجره در زیر منبر مسجد جاسازی شده بود و انفجار از طریق یک دستگاه کنترل از راه دور صورت گرفت.

تا کنون هیچ گروه و حزبی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1