خبر فوری

 
 
انفجار بمب در شهر لاهور
کد خبر :1900591202

14:01 1400/10/30


برچسب ها : ارتش ملی گرای بلوچ, انفجار بمب, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس, پنجاب, سخنگوی ارتش ملی گرای بلوچ, لاهور, مرید بلوچ, کشته شدن غیر نظامیان,

طی انفجار یک بمب در نزدیکی چند مغازه در منطقه دروازه لوهاری شهر لاهور ایالت پنجاب 2 نفر از جمله یک کودک جان باخته و 22 نفر زخمی شدند.


لاهور: به گزارش راز نیوز | طی انفجار یک بمب در نزدیکی چند مغازه در منطقه دروازه لوهاری شهر لاهور ایالت پنجاب 2 نفر از جمله یک کودک جان باخته و 22 نفر زخمی شدند.

این انفجار در نزدیکی چند مغازه رخ داد که موجب تخریب شیشه های چن مغازه شد. پلیس و تیم نجات پس از این انفجار به منطقه اعزام شده و منطقه را مسدود کردند.

افراد زخمی برای مداوا به بیمارستان منتقل شده و حال برخی از زخمی ها وخیم گزارش شده است. تیم های پزشکی قانونی نیز در حال جمع آوری شواهد در محل وقوع انفجار هستند.

پلیس با تایید انفجار بمب اعلام کرد که در محل انفجار بمب یک گودال با عمق یک و نیم فوت ایجاد شده است. پلیس همچنین با تصدیق زخمی شدن 20 نفر از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر داد.

ارتش ملی گرای بلوچ مسئولیت حمله مذکور را بر عهده گرفته است. مرید بلوچ سخنگوی ارتش ملی گرای بلوچ با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی توئیتر مسئولیت این حمله را پذیرفته و اعلام کرد که هدف این حمله مراجعین بانک بوده است.

بیمارستان ام اس میو اعلام کرد: 12 نفر زخمی طی انفجار در شهر لاهور به بیمارستان منتقل شدند که حال 5 نفر از آن ها وخیم می باشد. احتمال دادر تعداد مجروحان بیشتر باشد.

ارسال نظر

 
1