خبر فوری

 
 
انفجار بمب در داخل مسجد شهر کویته ایالت بلوچستان
کد خبر :1518188404

20:07 1398/10/20


برچسب ها : انفجار بمب, بلوچستان, پاکستان, کویته,

یک بمب در داخل مسجد شهر کویته منفجر شد. به گفته نیروهای پلیس یک بمب در منطقه غوث آباد واقع در سیتلائت تاون شهر کویته داخل مسجد منفجر شد. در نتیجه این انفجار امان الله اسحاق زئی یک افسر پلیس به همراه 14 تن جان خود را از دست دادند و چندین نفر زخمی شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز، یک بمب در داخل مسجد شهر کویته منفجر شد. به گفته نیروهای پلیس یک بمب در منطقه غوث آباد واقع در سیتلائت تاون شهر کویته داخل مسجد منفجر شد. در نتیجه این انفجار امان الله اسحاق زئی یک افسر پلیس به همراه 14 تن جان خود را از دست دادند و چندین نفر زخمی شدند.

به گفته منابع محلی انفجاز زمانی رخ داد که مردم در حال نماز جماعت بودند. تا کنون آمار دقیق از افراد زخمی و جان باخته به دست نرسیده است. پس از انفجار نیروهای امنیتی و گروهای امداد به محل حادثه رسیدند. گروهای امداد مسدومان را به بیمارستان منتقل کردند. میر ضیاء لانگو وزیر داخلی ایالت بلوچستان با محکوم کردن این حادثه گفت تا کنون نوع انفجار معلوم نشده است. وی گفت در نتیجه این انفجار تا کنون 15 نفر به شهادت رسیدند.

وزیر ارشد ایالت بلوچستان حکم افزایش نیروهای امنیتی را در شهر کویته صادر کرد. عبد القدوس بزنجو معاون فرماندر ایالت بلوچستان این انفجار را محکوم کرد. همچنین عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب هم این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

لازم به ذکر است طی 4 روز گذشته این دومین انفجار در شهر کویته رخ داده است.

ارسال نظر

 
1