خبر فوری

 
 
انجم نثار: افزایش تجارت پاکستان و روسیه نیازمند اقدامات عملی است
کد خبر :61425335

18:21 1399/05/07


برچسب ها : پاکستان و روسیه, شورای تجاری پاکستان و روسیه,

انجم نثار رئیس فدراسیون اتاق تجارت و صنایع پاکستان FPCCI در نخستین گفتگوی مجازی با اعضای شورای تجاری پاکستان و روسیه بر لزوم اقدامات عملی برای تقویت و افزایش حجم تجاری میان دو کشور پاکستان و روسیه تاکید کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| انجم نثار رئیس فدراسیون اتاق تجارت و صنایع پاکستان FPCCI در نخستین گفتگوی مجازی با اعضای شورای تجاری پاکستان و روسیه ضمن تاکید بر لزوم اقدامات عملی برای تقویت و افزایش حجم تجاری میان دو کشور پاکستان و روسیه به دلیل وجود پتانسیل بالای سرمایه گذاری مشترک در بخش های انرژی، تولید فولاد، ارتباطات از راه دور، نفت و گاز پاکستان، گفت: تبادل هیئت های تجاری برای تقویت روابط مردمی دو کشور امری ضروری است و یک استراتژی مرطوب برای تقویت ارتباط بین بخش های تجاری و بازرگانی، اجتماعی و فرهنگی اتخاذ شود. وی در زمینه فعالیت شورای تجاری پاکستان و روسیه  PRBC برای  تقویت روابط تجاری و اقتصادی دو طرفه ابراز امیدواری کرد.

محسن شیخ رئیس پیشین پی آر بی سی با به اشتراک گذاشتن گزارش مختصری از فعالیت های این انجمن طی یک سال گذشته، ابراز داشت: ویزا، تسهیلات بانکی از جانب هر دو طرف، تجارت آزاد روسیه و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، تاسیس اتاق مشترک پاکستان و روسیه، تاسیس انبار ها از جمله موارد مهمی است که مورد بحث بین دو کشور هستند و فدراسیون اتاق بازرگانی و صنایع پاکستان باید به صورت اولویت به این موضوعات بپردازد. وی در ادامه افزود: ذاکر جعفر رئیس نو منتخب شورای تجاری پاکستان و روسیه تمام تلاش خود را برای ترویج روابط تجاری دوجانبه با روسیه را انجام خواهد داد و امیدواریم سعی خواهد کرد تا مسائل را به صورت سریع حل کند.

ذاکر جعفر رئیس جدید شورا از همکاری همه جانبه خود برای تقویت روابط دوجانبه در خط تیم سابق شورای تجارت پاکستان و روسیه ابراز اطمینان کرد و گفت: به زودی محیط بهتری برای جامعه تجاری هر دو کشور فراهم خواهیم کرد. این تجارت متقابل نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1