خبر فوری

 
انتقادات و پیشنهادات سراج الحق رهبر گروه جماعت اسلامی به دولت / تظاهرات ، عليه دستگیری شهباز شریف + عکس
کد خبر :692433752

16:30 1397/07/15


برچسب ها : پاکستان,

رهبر جماعت اسلامی پاکستان، سراج الحق طی سخنانی گفت :مردم از دولت توقعات زیادی دارند. اما دولتمداران و وزراء درپی سخنان احزاب مخالف هستند. گفتو گو با لحنی تند باعث افزایش درگیری ها میان احزاب خواهد شد. دولت به جای گفتو گو باید عمل کند.


رهبر جماعت اسلامی پاکستان، سراج الحق طی سخنانی گفت :مردم از دولت توقعات زیادی دارند. اما دولتمداران و وزراء درپی سخنان احزاب مخالف هستند. گفتو گو با لحنی تند باعث افزایش درگیری ها میان احزاب خواهد شد. دولت به جای گفتو گو باید عمل کند. بیانات دولت همچنان شبیه به سخنانشان در سابق است. این درحالی است که مردم از دولت توقع اقدامی متفاوت نسبت به دولت های سابق دارند. با افزایش قیمت های گاز، قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش خواهد یافت.

سراج الحق طی بیانات نقد آمیز خود عليه دولت افزود، شنیده ایم که قیمت های برق و بنزین نیز افزایش خواهد یافت، این ظلم در حق ملت است. وی در این زمینه افزود، افزایش قیمت ها توطئه ای از جانب IMF است، دولت و سازمان بازرسی پاکستان باید به طور مستقل و خودمختار عمل کنند. اقدامات سازمان بازرسی کل کشور، باعث بروز شک و شبهه درمیان وزرا شده است.

درصورت بروز مشکلی و یا ضعفی در قوانین مربوط به توهین رسول اکرم [صلی الله عليه و آله و سلم] و ناموس ایشان، هیچ گونه عذر و بهانه ای قابل قبول نخواهد بود.

دولت باید دراین زمینه اقداماتی را در سرتاسر جهان انجام دهد تا مجددا چنین بی احترامی هایی را مشاهده نکنیم. باوجود روی کار آمدن دولت جدید، همچنان شاهد ناپدید شدن افراد هستیم، هرچه زودتر اعجازالله باید آزاد شود. ناپدید شدن افراد، خلاف قوانین بوده و نقض حقوق بشر است.
( لازم به ذکر است که افراد ربوده شده اکثرا از جانب سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI ربوده می‌شوند، اما براساس گزارشات حاصله، افراد وابسته به مذاهب گوناگون پس از بازگشت به آغوش گرم خانواده خود ، مجددا ربوده نمی‌شوند. اما افراد وابسته به شیعه پس از ربوده شدن درحالی بازیابی می شوند که وضعیت جسمانی بحرانی به همراه دارند که حدود یک هفته پس از آزادی درصورت زنده ماندن، مجددا ربوده می‌شوند. گفتنی است علاوه بر ربوده شدن این افراد از جانب ISI پاکستان ، این سازمان با وارد کردن اتهاماتی به افراد آنهارا تحت آزار و اذیت قرار میدهد .)

سراج الحق طی سخنان خود در این زمینه گفت : با مردم باید براساس قانون رفتار شود. همچنان که در دولت اسلامی پایان سود، فحاشی، شراب و امور حرام مهم است باید در سند نیز اداره هایی که دجار فساد مالی هستند، این عمل نیز باید به پایان رسانیده شود.

باوجود وضعیت نامناسب آب، برق، گاز و غیره در کلانشهر کراچی، حکومت ایالت سند همچنان نسبت به رسیدگی این امور بی توجه است.

لازم به ذکر است احزاب مخالف دولت کنونی پاکستان همچنان درحال تظاهرات علیه دستگیری شهباز شريف ، رهبر مرکزی حزب مسلم لیگ (ن) هستند.

تصاویری از تظاهرات مردم برخلاف دستگیری شهباز شريف...

 

 

 

ارسال نظر

 
1