خبر فوری

 
 
انتقاد سناتور سراج الحق از بی پرواهی نخست وزیر پاکستان نسبت به خانواده شهدای حادثه مچ
کد خبر :616254611

13:31 1399/10/19


برچسب ها : جماعت اسلامی پاکستان, خانواده شهدای مچ, سانحه مچ, سناتور سراج الحق, شیعیان پاکستان, شیعیان هزاره, عمران خان, گروه تروریستی داعش, کویته,

سناتور سراج الحق رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان بی پرواهی عمران خان نخست وزیر پاکستان نسبت به خانواده شهدای حادثه مچ و عدم حضور وی در جمع تحصن کنندگان را مورد انتقاد قرار داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سناتور سراج الحق رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان بی پرواهی عمران خان نخست وزیر پاکستان نسبت به خانواده شهدای حادثه مچ و عدم حضور وی در جمع تحصن کنندگان را مورد انتقاد قرار داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور سراج الحق طی سخنانی در یک مراسم در شهر چیچه وطنی با انتقاد از عمران خان ابراز داشت: خانواده شهدای حادثه مچ از پنج روز گذشته با گذاشتن اجساد قربانیان در معابر خواستار حضور نخست وزیر برای پیگیری مطالباتشان هستند، اما نخست وزیر تنها به صدور بیانیه اکتفا نمود و از حضور در جمع تحصن کنندگان سر باز زد، هزاران نفر از مردم بی گناه کویته به دست افراد ناشناس به قتل رسیده اند اما تاکنون هیچکدام از قاتلان بازداشت نشدند.

وی در ادامه سخنان خود حزب حاکم و احزاب جنبش دموکراتیک پاکستان موسوم به پی دی ام را از یک طیف قرار داد و گفت: دولت حاکم و جنبش دموکراتیک پاکستان هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، مردم همه این احزاب را آزموده اند.

وی با اشاره به گذشت 950 روز از به روی کار آمدن دولت حاکم خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ کدام از وعده های دولت مبنی بر ایجاد فرصت های شغلی و اعطای مسکن به نیازمندان محقق نشده است.

سراج الحق در بخش دیگری از اظهارات خود به حادثه قتل اشتباه یک دانشجوی غیر مسلح در اسلام آباد اشاره کرد و گفت: نوجوان بی گناه توسط نیروهای امنیتی به رگبار بسته شد، آیا این ظلم نیست؟!

 

ارسال نظر

 
1