خبر فوری

 
انتصاب ژنرال ندیم رضا و ژنرال ساحر شمشاد میرزا در هنگ ایالت سند ارتش پاکستان
کد خبر :747654111

13:28 1400/11/19


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, ایالت سند, رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان, ژنرال ندیم رضا, ساحر شمشاد میرزا,

روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای از انتصابات جدید و ایجاد تغییرات در فرماندهی ارتش پاکستان خبر داد که بر اساس آن ژنرال ندیم رضا و ژنرال ساحر شمشاد میرزا به هنگ ایالت سند ارتش پاکستان انتقال یافتند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای از انتصابات جدید و ایجاد تغییرات در فرماندهی ارتش پاکستان خبر داد که بر اساس آن ژنرال ندیم رضا و ژنرال ساحر شمشاد میرزا به هنگ ایالت سند ارتش پاکستان انتقال یافتند.

 طبق این بیانیه ژنرال ارتشبد ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش به عنوان سرهنگ دوم در هنگ ایالت سند و سپهبد ساحر شمشاد میرزا نیز به عنوان سیزدهمین سرهنگ فرماندهی هنگ ارتش در ایالت سند منصوب شد و مراسمی در این خصوص در مرکز هنگ ایالت سند ارتش پاکستان در حیدرآباد برگزار گردید.

طبق گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، در این مراسم سپهبد محمد سعید رئیس مرکز فرماندهی ارتش در کراچی و سپهبد ساحر شمشاد میرزا نشان سرهنگ جدید را بر سینه ژنرال ندیم رضا الصاق کردند.

پس از آن ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان و سپهبد محمد سعید رئیس مرکز فرماندهی ارتش در کراچی به صورت مشترک نشان درجه جدید را بر سینه سپهبد ساحر شمشاد میرزا الصاق نمودند و وی به صورت رسمی به عنوان سیزدهمین سرهنگ فرماندهی در هنگ ایالت سند منصوب گردید.

پس از این مراسم ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان با اهدای گل به یادبود شهدا و قرائت فاتحه به آنان ادای احترام نمود. وی سپس طی سخنانی به تشریح چالش های پیش روی نیروهای مسلح پاکستان پرداخت و بر لزوم همت و تلاش هرچه بیشتر برای مقابله با این چالش ها تاکید ورزید.

ژنرال ندیم رضا خطاب به فرماندهان و جوانان تاکید کرد تمام تلاش خود را برای شکوفایی بیش از پیش استعداد و توانمندی های خود به کار بندند. وی گفت: یک سرباز توانمند و حرفه ای همواره در هر آزمونی با حفظ وقار و لطف خدا بر چالش ها غلبه می کند.

وی افزود: از تمامی ظرفیت ها و فرصت های موجود آموزشی جهت رشد استعدادهای خود استفاده کنید.

 

ارسال نظر

 
1