خبر فوری

 
 
انتصاب سپهبد نگار جوهر به عنوان اولین فرمانده زن نیروی پزشکی ارتش پاکستان
کد خبر :845985949

11:27 1400/09/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, انتصاب, ایالت خیبر پختون خوا, ژنرال قمر جاوید باجوا, سپهبد نگار جوهر, فرمانده نیروی پزشکی ارتش پاکستان, فرمانده کل ارتش پاکستان,

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: سپهبد نگار جوهر به عنوان اولین فرمانده زن نیروی پزشکی ارتش پاکستان منصوب شد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز | روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: سپهبد نگار جوهر به عنوان اولین فرمانده زن نیروی پزشکی ارتش پاکستان منصوب شد.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان از مرکز پزشکی ارتش پاکستان در شهرستان ایبت آباد ایالت خیبر پختون خوا بازدید کرده و با ادای احترام به شهدا بر مزار آن ها فاتحه قرائت کرد.

وی در هنگام بازدید از مرکز پزشکی ارتش پاکستان در شهرستان ایبت آباد طی مراسمی سپهبد نگار جوهر را به عنوان فرمانده نیروی پزشکی ارتش پاکستان منصوب کرد. سپهبد نگار جوهر اولین زنی است که به چنین مقامی منصوب می شود.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین از خدمات نیروی پزشکی ارتش پاکستان و استانداردهای بالای بهداشتی آن در زمان جنگ و صلح تمجید کرد و گفت که نیروی پزشکی ارتش پاکستان همیشه به بهترین نحو وظایف خود را انجام داده و پزشکان و امدادگران آن در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

وی افزود: پزشکان و امدادگران نیروی پزشکی ارتش پاکستان برای حفظ امنیت و رفاه مردم تلاش می کند. ارتش پاکستان و همه ی مردم پاکستان مفتخر هستند که سپهبد نگار جوهر به عنوان اولین ژنرال زن سه ستاره پاکستان به سمت فرماندهی نیروی پزشکی ارتش پاکستان منصوب شده است.

وی در پایان از پزشکان و امدادگران خواست تا دانش خود را در عرصه های جدید پزشکی افزایش دهند.

ارسال نظر

 
1