خبر فوری

 
 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شهباز شریف نخست وزیر پاکستان 10 سفیر جدید برای 10 کشور منصوب کرد. این سفرا توسط بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان به نخست وزیر این کشور توصیه شده اند.

عاصم افتخار احمد سخنگوی فعلی وزارت امور خارجه پاکستان به عنوان سفیر این کشور در فرانسه، فیصل نیاز ترمذی دستیار معاون وزیر امور خارجه پاکستان به عنوان سفیر این کشور در امارات، رضا بشیر تارر معاون سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان به عنوان سفیر این کشور در ژاپن، آصف میمن به عنوان سفیر پاکستان در مجارستان و سلمان شریف نیز به عنوان کاردار این کشور در هند منصوب شد.

علاوه بر این عائشه فاروقی دستیار نماینده پاکستان در سازمان همکاری اسلامی به عنوان سفیر این کشور در ایرلند، علی جاوید دستیار سفیر پاکستان در آفریقا به عنوان سفیر این کشور در ایتالیا، جنید یوسف دیپلمات باتجربه پاکستان به عنوان سفیر این کشور در ترکیه، آفتاب حسن خان کاردار پاکستان در هند به عنوان کمیساریای عالی این کشور در آفریقای جنوبی، عامر آفتاب قریشی دستیار سفیر پاکستان در افغانستان به عنوان سفیر این کشور در یونان و فواد شیر نیز به عنوان نماینده دائم پاکستان در سازمان همکاری اسلامی در جده منصوب شد.

ارسال نظر

 
1