خبر فوری

 
 
انتشار فهرست گروه های ممنوع الفعالیت از سوی دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :1369326928

13:51 1399/02/03


برچسب ها : دولت محلی ایالت پنجاب, سازمان های ممنوعه, گروه های ممنوعه, ماه مبارک رمضان,

اداره امور داخلی دولت محلی ایالت پنجاب با انتشار فهرستی از 79 گروه و انجمن ممنوع الفعالیت از مردم درخواست نمود در ایام ماه مبارک رمضان هیچگونه کمک مالی را به این گروه ها اعطا نکنند.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز| اداره امور داخلی دولت محلی ایالت پنجاب با انتشار فهرستی از 79 گروه و انجمن ممنوع الفعالیت از مردم درخواست نمود در ایام ماه مبارک رمضان هیچگونه کمک مالی را به این گروه ها اعطا نکنند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اداره امور داخلی دولت محلی ایالت پنجاب فهرستی از 79 گروه و انجمن مختلف را منتشر کرده است که بر اساس اعطای هرگونه کمک مالی به این گروه ها به عنوان جرم و تامین مالی گروه های تروریستی تلقی خواهد شد.

دولت محلی پنجاب از مردم درخواست نموده است تا کمک های مالی خود همچون ذکات و صدقه را به نیازمندان واقعی و مستحقان اهدا کنند و مطمئن گردند که مبالغ اعطایی به نیازمندان به دست گروه های ممنوع الفعالیت و تروریستی نرسد.

اسامی گروه های ممنوع الفعالیت که در آن چند نهاد و انجمن شیعه نیز وجود دارد به این شرح است: لشکر جنگوی، سپاه محمد، جیش محمد، موسسه الرحمت باولپور، موسسه الفرقان کراچی، لشکر طیبه، سپاه صحابه، تحریک نفاذ شریعت محمد، تحریک اسلامی، القاعده، ملت اسلامیه پاکستان، خدام الاسلام(جیش محمد)، جمعیت الانصار، جماعت الفرقان، حزب التحریر، موسسه بین المللی خیرالناس، جنبش دانشجویی اسلامی، لشکر اسلامی، انصار الاسلام، گروه حاجی نامدار، جنبش طالبان پاکستان، سازمان دانشجویان مسلمان گیلگیت، سازمان مرکز سبیل گیلگیت، انجمن جوانان اهل سنت گیلگیت، کمیته صلح مردمی لیاری، اهل سنت و الجماعت، بنیاد الحرمین، موسسه رابطه، انجمن اهل سنت و الجماعت گیلگیت.

همچنین چندین گروه مسلح آزادی خواه بلوچ همچون ارتش آزادی بخش بلوچستان، جبهه آزادی بخش بلوچستان، لشکر بلوچستان، جبهه متحد آزادی بلوچستان، ارتش بنیادگرای بلوچستان و بلوچستان مسلح دفاع نیز در این فهرست ذکر گردیده اند.

علاوه بر آن اسامی چند انجمن و گروه شیعه نیز در این فهرست به چشم می خورد که طبق اعلامیه اداره امور داخلی دولت پنجاب این گروه ها نیز مجاز به دریافت کمک های مالی مردمی نخواهند بود، اسامی انجمن های شیعه مندرج در این فهرست عبارت است از: تحریک جعفریه پاکستان، کمیته اقدام دانشجویی شیعه گیلگیت، انجمن امامیه گیلگیت بلتستان، اسلامی تحریک(تحریک جعفریه سابق).

ارسال نظر

 
1