خبر فوری

 
انترونشن نیوز: طرح ارتش پاکستان برای ترور رهبران جنبش حفاظت از پشتون بدست طالبان خود
کد خبر :347229885

15:39 1400/02/02


برچسب ها : PTM, ارتش پاکستان, جنبش حفاظت از پشتون, سازمان امنیتی, طالبان خوب, هیئت حاکمه نظامی پاکستان,

خبرگزاری انترونشن در خبری اظهار داشت که داستان داخلی نشست طالبان و ارتش پاکستان در بنون کنت که 10 روز قبل برگزار شده بود روشن شد...


 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| خبرگزاری انترونشن در خبری اظهار داشت که داستان داخلی نشست طالبان و ارتش پاکستان در بنون کنت که 10 روز قبل برگزار شده بود روشن شد؛ در این نشست تمامی رهبران طالبان خوب چون: دکتر گل عالم، حاجی عبدالصمد، ابرار، فدا محمد فراخوانده  شده بودند. در این نشست در خصوص ترور امان الله جان و سفیان عمرزئی پیشنهاد داده شد تا اگر آنها با کسی خصومت شخصی دارند از این طریق و درغیراین صورت آنها را طی حادثه تصادف ساختگی به قتل رسانند.

این خبرگزاری در ادامه خبر نوشت: براساس اطلاعات، چند روز قبل جرگه ای از قبیله احمدزئی وزیر در بنون برگزار شد که در آن از دولت خواسته شد تا دفاتر طالبان خودش یعنی طالبان خوب را در دومیل تعطیل کند. درحالیکه وزارت کشور مورخ 14 آوریل به رهبران ارشد جرگه هشدار داد که جان آنها در خطر است.  

در ادامه این گزارش آمده است، حال یک سوال مطرح می شود، طالبان دولتی که دفاتر آنها در کنت هستند و آنهایی که بدون اجازه سازمان های امنیتی قادر به خوردن غذا نیستند، چگونه می توان خطر حمله از سوی آنها را در نظر گرفت؛ واضح است که این هشدار و خطر از سوی نهادهای امنیتی است. به گفته منابع: رهبران جنبش حفاظت از پشتون اطلاعاتی از این نشست طالبان خوب با نهاد های امنیتی را دریافته اند و دوستان پی تی ام گفتند که ما می خواهیم برای آنها روشن سازیم که تقاضای ما برای صلح فقط خواسته شخصی ما نیست، اکنون ملت نیز تحت هیچ شرایطی آماده پذیرش برنامه های پلید آنها نیست. برای ما همه چیز واضح است، شما ها برنامه های ترور طرح ریزی کنید و ما برنامه های صلح؛ زمان نشان خواهد داد که چه کسی پیروز می شود و چه کسی شکست مفتضحانه ای را متحمل خواهد شد.

ارسال نظر

 
1