خبر فوری

 
امضای یادداشت تفاهم گسترش همکاری های تجاری و بازرگانی میان پاکستان و فرانسه
کد خبر :58242543

16:27 1398/04/28


برچسب ها : پاکستان و فرانسه, یادداشت تفاهم,

معین الحق سفیر پاکستان در فرانسه و کریستف لیکوتیر رئیس اجرایی تجارت فرانسه سند یادداشت تفاهم همکاری در بخش های تجاری و بازرگانی را به امضاء رساندند.


پاریس: به گزارش راز نیوز سند یادداشت تفاهم گسترش همکاری های تجاری و بازرگانی میان پاکستان و فرانسه در پاریس به امضاء رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده در حاشیه اجلاس برگزار شده در مرکز تجارت فرانسه، معین الحق سفیر پاکستان در فرانسه و کریستف لیکوتیر رئیس اجرایی تجارت فرانسه سند یادداشت تفاهم همکاری در بخش های تجاری و بازرگانی را به امضاء رساندند.

در این مراسم که مقامات بلندپایه دولت فرانسه، مدیران ارشد مرکز تجارت فرانسه، دیپلمات های بلندپایه سفارت پاکستان در پاریس، اهالی رسانه و دیگر اقشار مردم حضور داشتند، سفیر پاکستان با عرض تبریک در خصوص امضای یادداشت تفاهم اظهار داشت: این توافقنامه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بر اساس این توافقنامه روابط تجاری و بازرگانی میان پاکستان و فرانسه گسترش خواهد یافت.

وی افزود: پس از این توافقنامه تجار و شرکت های بازرگانی از فرصت بیشتر برای شراکت و همکاری دوجانبه در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی برخوردار خواهند شد.

کریستف لیکوتیر رئیس اجرایی تجارت فرانسه نیز طی سخنانی اظهار داشت: پس از امضای این توافقنامه تاریخی میان پاکستان و فرانسه، مرکز تجارت فرانسه شرکت های فرانسوی را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان متقاعد خواهد نمود و از آنان در این زمینه حمایت خواهد کرد و شرکت های فرانسوی نیز امکانات و تسهیلات لازم را برای سرمایه گذاران پاکستان در فرانسه فراهم خواهند نمود.

ارسال نظر

 
1