خبر فوری

 
 
امضای قرار داد جدید تامین مالی نفت میان پاکستان و صندوق توسعه عربستان سعودی
کد خبر :1078047155

17:08 1401/10/22


برچسب ها : اسلام آباد, پادشاه عربستان, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, تسهیلات نفتی, نفت, ولیعهد عربستان سعودی, کمک مالی,

پاکستان از امضای قرار داد جدید کمک مالی برای تامین نفت میان پاکستان و صندوق توسعه عربستان سعودی به دستور پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی خبر داده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پاکستان از امضای قرار داد جدید کمک مالی برای تامین نفت میان پاکستان و صندوق توسعه عربستان سعودی به دستور پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی خبر داده است.

گفتنی است این قرار داد 1 میلیارد دلاری برای تامین مالی محصولات نفتی توسط سلطان عبدالرحمن المرشد مدیرعامل صندوق توسعه عربستان سعودی و دکتر کاظم نیاز معاون وزیر امور اقتصادی پاکستان در اسلام آباد و با حضور مقامات دو کشور به امضاء رسیده است .

در گزارش این خبر هدف از این کمک حمایت از پاکستان در مواجهه با چالش های اقتصادی و دستیابی به اقتصاد پایدار عنوان شده است.
شایان ذکر است دو کشور قرار دادی به ارزش 4.4 میلیارد دلار هم سال 2019 میلادی جهت تامین مالی نفت امضاء کرده بودند. این قرار داد جدید ترین گامی است که دولت عربستان سعودی برای تقویت و توسعه اقتصاد پاکستان برداشته است.

ارسال نظر

 
1