خبر فوری

 
 
امضای توافقنامه کمک 3 میلیون یورویی میان آلمان و پاکستان
کد خبر :441366390

20:29 1399/05/08


برچسب ها : پاکستان و آلمان,

سید ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاکستانی های مقیم خارج طی سخنرانی در مراسم امضای توافقنامه کمک مالی 3 میلیون یورویی آلمان، گفت: کارگران پاکستانی درحال بازگشت از خارج می توانند مشاغل کوچک را آغاز کنند .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سید ذوالفقار بخاری دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای پاکستانی های مقیم خارج طی سخنرانی در مراسم امضای توافقنامه کمک مالی 3 میلیون یورویی آلمان، گفت: کارگران پاکستانی درحال بازگشت از خارج می توانند با استفاده از کمک مالی ارائه شده از سوی آلمان و دریافت وام های کوچک از بانک ها، مشاغل کوچک را آغاز کنند و این پول برای ارائه آموزش فنی و تسهیل تجارت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این گامی مهم در فراهم کردن فرصت های شغلی در جامعه برای کسانی است که پس از کار در خارج از کشور، به پاکستان باز می گردند. این توافقنامه تامین اعتبار مالی کوچک برای جوانان است؛ این معامله تنها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود. وی همچنین در این مراسم سفر خود به امارات متحده عربی را موفقیت آمیز توصیف کرد.

برنارد شلاک سفیر آلمان در پاکستان طی سخنرانی در مراسم امضای توافقنامه، ابراز داشت: آلمان مجددا برای ایجاد فرصت های شغلی برای پاکستانی ها، کمک می کند. براساس توافقنامه، کمک های فنی به بنیاد های خارج از کشور پاکستانی ارائه می شود و آلمان در این آموزش های فنی کمک خواهد کرد و به نوجوانان پاکستانی در زمینه های گردشگری و اداره هتل ها آموزش ارائه خواهد شد. همچنین دوره زبان آلمانی به پاکستانی ها ارائه می شود و این توافق موجب رونق بازار کار پاکستان خواهد شد.

ارسال نظر

 
1