خبر فوری

 
امضای توافقنامه میان پاکستان و پالائو در خصوص برقراری روابط دیپلماتیک میان دو کشور
کد خبر :1134251711

18:25 1400/09/02


برچسب ها : امضای توافقنامه, پالائو, پاکستان و پالائو, دبیر کل سازمان ملل متحد, روابط اقتصادی, روابط دو جانبه, سازمان ملل متحد, منیر اکرم, نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد,

پاکستان و کشور پالائو به طور رسمی توافقنامه ای را امضا کردند که در آن بر برقراری روابط دیپلماتیک و همکاری در زمینه های مختلف مورد علاقه دوجانبه میان دو کشور تاکید می شود.


 

نیویورک: به گزارش راز نیوز | پاکستان و کشور پالائو به طور رسمی توافقنامه ای را امضا کردند که در آن بر برقراری روابط دیپلماتیک و همکاری در زمینه های مختلف مورد علاقه دوجانبه میان دو کشور تاکید می شود.

در همین راستا مراسمی در سازمان ملل متحد نیویورک برگزار شد که در آن منیر اکرم نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد و آلانا سعید سفیر پالائو این توافقنامه را امضا کردند.

نمایندگان هر دو کشور ابراز اطمینان کردند که برقراری روابط دیپلماتیک راه های جدیدی برای همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی باز خواهد کرد.

هر دو طرف از روابط صمیمانه بین دو کشور در سازمان ملل متحد و سایر مجامع چند جانبه ابراز خرسندی کردند و همچنین بر تعهد خود برای تقویت بیشتر این روابط از طریق تنوع بخشیدن به حوزه های همکاری های موجود تاکید کردند.

نمایندگان دو کشور همچنین مشترکاً آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد را در جریان برقراری روابط دیپلماتیک میان پاکستان و پالائو قرار دادند.

پاکستان و پالائو، هر دو اعضای گروه آسیا و اقیانوسیه هستند و برقراری روابط دیپلماتیک بین دو کشور به آنها کمک خواهد کرد تا برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در زمینه ی ارتقای توسعه و رفاه جهانی با یکدیگر همکاری کنند.

ارسال نظر

 
1