خبر فوری

 
 
امضای توافقنامه میان مجتمع مکانیکی سنگین پاکستان و شرکت های چین
کد خبر :1768929222

14:17 1399/03/29


برچسب ها : پاکستان و چین, تجارت, صادرات,

توافق نامه ای بین مجتمع مکانیکی سنگین پاکستان با نام اختصاری HMC تکسیلا و شرکت های چینی در زمینه های انرژی، ساخت مسکن، ارتقاء صادرات و تبادل تجربیات صورت گرفته است .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| توافق نامه ای بین مجتمع مکانیکی سنگین پاکستان با نام اختصاری HMC تکسیلا و شرکت های چینی چون شرکت ملی الکتریک چین، شرکت ساختمان سازی چین، شرکت صادراتی شنلینگ و سایر شرکت ها در زمینه های انرژی، ساخت مسکن، ارتقاء صادرات و تبادل تجربیات صورت گرفته است که مراسم امضای این توافقنامه با حضور رئیس سی پیک عاصم سلیم باجوا و رئیس کمیسیون انرژی هسته ای پاکستان و یاوجنگ سفیر چین برگزار و به امضای دو طرف رسید. همچنین سفیر پاکستان در چین نیز بوسیله بستر مجازی شاهد برگزاری این مراسم بود.

سفیر چین طی سخنرانی در این مراسم، همکاری تجاری میان اچ ام سی و شرکت های چینی را باب دوستی جدید پاکستان_چین توصیف کرد و افزود: توافق نامه موجب تقویت و گسترش همکاری های اقتصادی می شود و از طرفی فرصت های جدید بیشماری در زمینه تجارت دوجانبه فراهم خواهند آمد. دوستی میان دو طرف ریشه ای با قدمت 70 ساله دارد، که سی پیک، همکاری های دوجانبه را به سطح جدیدی می رساند؛ در مرحله نخست باتوجه بر تعدادی از پروژه های زیر ساختی، اکنون مرحله دوم تاریخی آغاز شده است که راه های جدیدی را باز خواهد کرد. سی پیک، داستان های جدیدی از توسعه و ثبات در منطقه را رقم خواهد زد.

ارسال نظر

 
1